Wp Header Logo 2864.png
شصت‌وپنجمین جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، شصت‌وپنجمین جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی با حضور نمایندگانی از اعتاب مقدسه داخل کشور بعد از ظهر امروز (چهارشنبه، ۴ مهر) به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری درسالن جلسات بعثه در تهران برگزار شد.

دراین کارگروه نمایندگانی از آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه حضرت معصومه (ع)، آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین نمایندگانی از سازمان اوقاف و امور خیریه، بعثه مقام معظم رهبری و سازمان دارالقرآن و… شرکت داشتند.

شصت‌وپنجمین جلسه کارگروه قرآنی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد

در این جلسه، ضمن بحث و بررسی درباره گام‌های مختلف طرح فراگیر قرآنی «من قرآن را دوست دارم» بر لزوم تعال جدی رسانه دراجرای این طرح تأکید شد و شرکت‌کنندگان درباره ظرفیت هر یک از عتبه‌ها در برپایی محافل قرآنی، جلسات آموزشی و انس با قرآن به تبادل نظر پرداختند و مقرر شد که کمیته‌ی رسانه هفته آینده در شبکه قرآن معارف سیما تشکیل شود.

در ادامه این جلسه درباره طرح «زندگی با آیه‌ها» و ابعاد آن و اقدامات مختلفی که در ماه مبارک رمضان و بعد از آن در ماه‌های محرم و صفر انجام شد، گزارشی ارائه شد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی به‌مناسبت ورود بانوی کرامت حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم در ۲۳ ربیع‌الاول (۶ مهر) در این شهر و ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در چهارم ربیع‌الثانی (۱۷ مهر) در حرم سیدالکریم (ع) از دیگر محور‌های مورد بحث در این جلسه بود و پیشنهاد‌هایی نیز درباره برنامه‌های فاخر قرآنی و فرهنگی ارائه شد.

انتهای پیام/ 118

source