Wp Header Logo 3146.png

به گزارش شهرآرانیوز؛ ساعد سهیلی امشب، ۶ مهرماه، در اکران مردمی فیلم «پول و پارتی» که در سینما هویزه برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم اینجا در کنار شما فیلم را تماشا می‌کنم. ما دنبال بهانه بودیم که به مشهد بیاییم. گلوریا همیشه می‌گوید به فرانسه برویم، اما من می‌گویم اینجا کار دارم و او می‌گوید که مشهد زندگی کنیم. شاید به مشهد آمدیم. 

گلوریا هادری که در این اکران مردمی به همراه ساعد سهیلی حضور داشت، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که امشب شما را می‌بینم. از دعوتتان متشکرم. ما خانوادگی به مشهد آمدیم و مثل همیشه به ما خوش می‌گذرد. امیدوارم از فیلم همسرم خوشتان بیاید.

هامون سهیلی که به همراه پدر و مادر خود به این اکران آمده بود، گفت: مشهد را بیشتر دوست دارم؛ زیرا مشهد زیباست و هوای خوبی دارد.

فیلم پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی قصه عشق دو جوان را در دنیایی که همه به  دنبال مال و ثروت هستند به تصویر می‌کشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!»

حسام سامری زاده، هنرمند مشهدی، نویسنده فیلم نامه پول  و پارتی بوده و ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، امیر جعفری، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، آزاده زارعی، مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ بازیگران این فیلم سینمایی هستند و امیرحسین ساربان، شادی آهنگر، محمدمتین محمدی، آریا نرج آبادی نیز از دیگر بازیگران معرفی شده‌اند.

 

source