Wp Header Logo 226.png

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مراسم آغاز نصرالله امروز در همه مدارس کشور با اولویت مدارس ابتدایی و متوسطه اول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این مراسم زنگ آغاز نصرالله در مدارس نواخته شد. به گفته پورثانی، این زنگ از نوع بصیرت و آگاهی بخشی است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مراسم آغاز نصرالله، محتوایی برای دانش آموزان آماده شده است هم به صورت چندرسانه‌ای و هم به صورت متنی در اختیار معلمان قرار گرفته است.

پورثانی افزود: در آغاز زنگ نصرالله یک آگاهی بخشی نسبت به سید حسن نصرالله برای دانش آموزان انجام خواهد شد.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره دیگر برنامه‌های این معاونت برای جریان مقاومت در مدارس هم گفت: روز گذشته ۱۵ هزار دانش آموز و همکاران فرهنگی برای حمایت از جریان مقاومت و محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین و لبنان در میدان فلسطین تجمع کردند.

پورثانی گفت: تا ۱۳ آبان چهلمین روز شهادت سید حسن نصرالله، چله بصیرت افزایی و آشنایی دانش آموزان با جبهه مقاومت برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سرود نسل آرمانی ۲ در هفته آینده آماده خواهد شد و دانش آموزان در مدارس انجام خواهند داد.

 به گفته پورثانی، پویش آخراشه از پویش‌های خوب آموزش و پرورش که اعتقاد بر اینست که آخرین روز‌های عمر اسرائیل است که دست و پا می‌زند، از دو روز گذشته در آموزش و پرورش شروع شد که در این پویش، دانش آموزان آثار فرهنگی و هنری خود را در کلاس، محله و منزل تولید و برای معاونت پرورشی ارسال می‌کنند و در روز‌های آینده این رویداد به صورت حضوری بوسیله دانش آموزان هنرمند، آثار خود را تقدیم شهیدان در فلسطین و لبنان خواهند داد.

 

source