Wp Header Logo 328.png

جوان آنلاین: آرزو جعفرپور، گوینده تاکید کرد: چند روزی که فضای برنامه‌ها به خاطر شهادت سید مقاومت سوگواری بود. تا اینکه عملیات وعده صادق ۲ فضا را به سمت غرور و افتخار ملی برد.

آرزو جعفرپور، گوینده برنامه «در راه نصر» رادیو جوان به جوان آنلاین گفت: چند شبی بود که به مناسبت بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت جنبش لبنان، برنامه‌ای را با تم سوگواری پخش می‌کردیم. دیشب در همان فضایی که برای سید حسن نصرالله ناراحت بودیم که سرمایه بزرگی را در لبنان از دست دادیم، خبر عملیات وعده صادق ۲ را شنیدیم که واقعا خوشحال شدیم. وقتی در مانیتور استودیو بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دیدم، چشم انتظار یک اتفاق خوب بودم. تا اینکه متوجه شدیم که آسمان تل‌آویو پر از موشک‌های ایران شده است.

وی ادامه داد: بعد از این عملیات، حس و فضای برنامه به سمت شکوه، غرور و افتخار ملی سوق پیدا کرد و انگار که راه شهدای ما به مسیر نورانی و خوشحالی منتهی شده است. عملیات وعده صادق ۲ غرور ملی ایران است.

جعفر پور تصریح کرد: ایران همیشه تاکید کرده که هر وقت به مرز‌های ما تجاوز بشود، حتما با بانگ الله اکبر مبارزه خواهیم کرد و الله اکبر به این روشنگری که رخ داد. ما به مخاطبان گفتیم که عملیات وعده صادق ۲ برای حمایت و دفاع از شهید بزرگواران شهید سید حسن نصرالله و شهید سردار نیلفروشان بود و هم به جهت تعرضی که کردند و تجاوزی که به کنسولگری ایران در سوریه کردند و به شهادت رساندن سردار زاهدی و اسماعیل هنیه را به شهادت رساندند. اکنون ایران طبق قوانین سازمان بین الملل و قوانین حاکمیتی خودش می‌داند که حق ما عملیات وعده صادق ۲ بود، چون رژیم غاصب صیهونیست تمام قوانین حاکمیتی ما را زیر پا گذاشته است و حقی ندارد.

این گوینده رادیو جوان ادامه داد: شما از حس و حال من برای گویندگی پرسیدید؟! خواستم بگویم من با چنین جوی پشت میکروفون رادیو جوان بودم. هم باید به گوش مردم می‌رساندیم که این ماحصل خویشتن داری و صبوری بوده که انجام دادیم و اینکه باید درس عبرت به رژیم صهیونیستی می‌دادیم.

جعفرپور گفت: دیشب در استودیو بسیار ما خوشحال بودیم. فضای برنامه به سمت غرور ملی هدایت شد و توانستیم این دیو نحس را به عجز برسانیم. اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که نتانیاهو را فراری دادند و معلوم نیست کجاست.

source