Wp Header Logo 323.png
فعال فرهنگی لبنانی خطاب به امام خامنه‌ای گفت: سیدحسن نصرالله به ما آموخته و به ما همیشه وعده پیروزی را داده است و ما امروز می‌خواهیم به سید و به شما این وعده را بدهیم که ما کنار شما هستیم و پیروز خواهیم شد و آماده‌ایم تاریخ را بسازیم.

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، عوامل برنامه «به افق فلسطین» که از شبکه افق سیما پخش می‌شود، به‌صورت تلفنی با یکی از فعالان فرهنگی لبنانی ارتباط برقرار کردند و او خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: هر اتفاقی که در کل جهان بیفتد، اطمینان کامل داریم که شما کنار ما هستید. سید حسن نصرالله پیش از این گفت که رهبر حقیقی حزب‌الله شما هستید و فقدان سید حسن نصرالله و شهادت ایشان، به‌معنای شهادت رهبر اجرایی حزب‌الله است؛ چراکه رهبر واقعی، شما و حضرت مهدی (عج) هستید.

سیدِ ما! علی‌رغم همه این درد و رنج‌های ما، ما همواره احساس می‌کنیم درد و رنج‌های شما بیشتر از ما هست. به خاطر همین می‌خواهیم بگوییم که کنار شما هستیم و کنار شما خواهیم ماند. 

فعال فرهنگی لبنانی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی: رهبر واقعی حزب‌الله شما هستید و سید حسن نصرالله رهبر اجرایی آن بود

این را سید حسن نصرالله به ما آموخته و به ما همیشه وعده پیروزی را داده است و ما امروز می‌خواهیم به سید حسن و به شما این وعده را بدهیم که ما کنار شما هستیم و پیروز خواهیم شد. مطمئن هستیم که اگر فقدان سید و فرمانده‌ای را ببینیم، سید و فرمانده بزرگتری بعد از او خواهد آمد و ان‌شاءالله همانطور که بعد از رفتن امام خمینی (ره)، شما با قدرت آمدید و راه ایشان را طی کردید، این اتفاق در حزب‌الله هم رخ خواهد داد.

اکنون؛ سید ما! ما اکنون آماده هستیم کفن‌پوشان در این مسیر حرکت کنیم و ما هستیم که تاریخ را می‌سازیم.

انتهای پیام/ 118

source