Wp Header Logo 615.png

مدیرفروش یک شرکت دانش بنیان از طراحی و ساخت نسل جدید دستگاه‌های احراز هویت مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی در این شرکت دانش بنیان خبر داد.

احراز هویت با یک محصول دانش بنیان

محمدرضا نریمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، گفت: هویت سنجی سریع، آسان و با سطح بالای امنیتی از مهم‌ترین دغدغه‌های اغلب شرکت ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها بود که مجموعه دانش بنیان ما با بهره گیری از توان متخصصان و فناوران داخلی موفق شد دستگاه احراز هویت چند کاره را طراحی و داخلی سازی کند.

وی افزود: محصول ما برای تشخیص هویت افراد از فناوری بیومتریک یا زیست سنجی استفاده می‌کند.

این فناور گفت: دستگاه احراز هویت چند کاره برای پردازش اطلاعات افراد از فناوری نوظهور هوش مصنوعی استفاده می‌کند و برای احراز هویت افراد می‌تواند از اثر انگشت، امضای دیجیتال و کارت ملی هوشمند افراد بهره بگیرد. 

نریمانی با اشاره به اینکه هم اکنون دستگاه‌های ساخت شرکت ما در ۱۲ بانک مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: در حال حاضر دفاتر اسناد رسمی، دفاتر پیشخوان دولت، بانک ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی جزو مشتریان ما هستند.

وی افزود: یک شرکت خصوصی می‌تواند برای احراز هویت و امضای قرارداد‌های خود با پرسنل از محصول ما کمک بگیرد و به این ترتیب فرآیند امضای قرارداد کاغذی در شرکت‌ها از بین می‌رود.

source