Wp Header Logo 612.png

«دیگران» بعد از دو سال، هنوز در انتظار پخش است

علی‌رضا جلالی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره کار جدیدش گفت: بعد از دو سال که از آماده شدن سریال «دیگران» می‌گذرد هنوز فرصتی برای نمایش این کار امنیتی پیش نیامده است. چرایی این اتفاق را من نباید پاسخگو باشم بلکه سیما به آن جواب دهد. این کار در حالی پشت درهای پخش معطل مانده که از بسیاری از کارهایی که در این ژانر روی آنتن رفته به لحاظ کیفی بهتر است.

وی درباره دلیل پذیرش تهیه این سریال گفت: این مجموعه از طریق موسسه آفتاب به من پیشنهاد شد. وقتی فیلمنامه را خواندم با اثری مواجه شدم که حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد و گوشه‌ای از درایت و شجاعت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور را به تصویر می‌کشد.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: نیروهای امنیتی کشور از نخبه‌ترین‌ها محسوب می‌شوند پس چرا نباید درباره چنین ظرفیتی فیلمسازی کنیم؟ این کم‌کاری ما درحالیست که کشورهای دیگر با وجود اینکه توانایی اطلاعاتی ما را ندارند کارهای بسیاری در این حوزه تولید می‌کنند! ساخت فیلم یا سریال‌های امنیتی در حقیقت تولیدات انقلابی هستند چون داشته‌های ما را تصویر می‌کنند.

وی با انتقاد از فضای نامطلوب مدیریتی گفت: متاسفانه در حوزه فیلم و سریال، مدیران بسیار سلیقه‌ای عمل می‌کنند. منظور اینکه یک مدیر موضوعی را پسندیده و به آن اجازه ساخت می‌دهد اما به محض تغییر مدیر مربوطه، این کار به حاشیه رانده شده و به آن اجازه پخش داده نمی‌شود.

جلالی بیان کرد: این سریال که در 30 قسمت تولید شده دارای لوکیشن‌های بسیار است. بخش‌های از این سریال در ترکیه جلوی دوربین رفته اما بخش‌های مربوط به ایران این سریال در تمام نقاط ایران جلوی دوربین رفته است. این کار با چنین ظرفیتی، جذابیت‌های بالای بصری به کار داده است.

اکبر زنجانپور، محمدعلی نجفی، بهاره کیان‌افشار، شهره سلطانی، حسام منظور، سعید چنگیزیان، مرتضی علی‌آبادی، آرش ظلی‌پور، نفیسه زارع، ماهان رضایی، علی غابش، محمدرضا هاتفی، مرتضی اسماعیل کاشی و یک بازیگر زن از کشور ترکیه گروه بازیگران اصلی سریال را تشکیل می‌دهند. 

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از :

کارگردان و نویسنده: ابراهیم شیبانی، جانشین تهیه: شهرام دانش‌پور، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، مدیر تولید: فرامرز رضایی، مدیر صدابرداری: محمود کاشانی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: ابراهیم شیبانی، تدوین: احسان شیبانی، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، عکاس: محیا قلی‌زاده، مدیر تدارکات: اکبر مهری.

انتهای پیام

source