Wp Header Logo 898.png
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  • عنوان اصلی: Up- بالا
  • ژانر : کمدی ماجراجویی
  • کارگردان: پیت داکتر، باب پترسون
  • صداپیشگان: ادوارد ازنر، کریستوفر پلامر
  • امتیاز متاکریتیک: ۸۸ از ۱۰۰
  • سال ساخت: ۲۰۰۹

معرفی انیمیشن UP

خلاصه انیمیشن

این انیمیشن کمدی ماجراجویانه داستان پیرمردی است که همیشه آرزوی ماجراجویی داشته اما بعد از این که با عشق زندگی‌اش ازدواج می‌کند آن‌قدر سرگرم زندگی می‌شوند که ماجراجویی از یادشان می‌رود. همسرش هم که از دنیا می‌رود دیگر عبوس می‌شود و دل و دماغ ماجراجویی ندارد اما ماجرا در خانه‌اش را می‌زند.

reviews-image

درباره انیمیشن

بالا محصول کشور آمریکا و به کارگردانی Bob Peterson در سال 2009 ساخته شده است. در انیمیشن بالا بازیگرانی چون Edward Asner، John Ratzenberger، Jordan Nagai، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

ممکن است درک پیام این انیمیشن و علّت تصمیم‌های متفاوت شخصیت‌ها برای کودکان دشوار باشد. می‌توانید با یک گفت‌وگوی ساده و قابل‌فهم، روند داستان و علّت اتفاقات را برای کودکان شفاف کنید. راسل کودک خوش‌قلبی است و اصرار او برای کمک به دیگران می‌تواند الگوی مناسبی برای کودکان باشد. با پرسش از ویژگی‌های مثبت این شخصیت، به یادگیری کودکان از رفتارهای خوب او کمک کنید.

اتفاقات تلخ داستان، درگیری با شخصیت بدجنس و به‌خطرافتادن شخصیت‌ها ممکن است کودکان را برای لحظاتی بترساند. ترس کودکان را جدّی بگیرید و فقط به گفتن «این یک داستان واقعی نیست» اکتفا نکنید. می‌توانید به آن‌ها راهکار عملی ارائه دهید یا حتی آ‌ن‌ها را در آغوش بگیرید.

درباره‌ی شخصیت «مونتز» دلیل نادرست‌بودن رفتار او و راه‌های جایگزین خشونت می‌توانید کودکان را راهنمایی کنید. ممکن است پرواز خانه با بادکنک‌ها به تخیّل کودکان دامن بزند. درباره‌ی غیرواقعی‌بودن این اتفاق کودکان را آگاه کنید.

reviews-image

سخن نهایی

به کودکان خود در فهم پیام داستان کمک کنید.

source