Wp Header Logo 1106.png

عضو «جبهه مقاومت لبنان» در محفل ادبی «راز نصرالله»:

به گزارش ایکنا، محفل ادبی عصر شعر سراسری «راز نصرالله» به مناسبت شهادت «سید مقاومت»؛ سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، عصر ۱۵ مهر در تهران به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در سراسر کشور با میزبانی دفاتر نهاد مراکز استان‌ها برگزار ‌شد.

نغمه مستشار‌نظامی، شاعر آئینی و دفاع مقدس، مشاور حوزه شعر، ادب و محافل ادبی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی در ابتدای این مراسم گفت: محفل ادبی عصر شعر سراسری «راز نصرالله» به مناسبت شهادت «سید مقاومت»؛ با برنامه‌ریزی و مدیریت نهاد کتابخانه‌های عمومی در ۳۱ استان به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی در فرازی دیگر با اشاره به اینکه از زمان آغاز عملیات حماسی «طوفان الاقصی»، برگزاری محفل ادبی عصر شعر سراسری «راز نصرالله»، چهارمین محفل شعری است که به وسعت ایران عزیز انقلابی و اسلامی به شکل سراسری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نوید را می‌دهم تمام اشعاری که در این محفل سراسری با قرائت شاعران میهن اسلامی ارائه شده، در کتابی به نام «راز نصرالله» منتشر خواهد شد.

شهید نصرالله، سربازی آیت‌الله خامنه‌ای را برای خود افتخار می‌دانست

در ادامه این محفل ادبی، سیدعبدالله مرتضی‌عاملی از فعالان و کارشناسان فرهنگی و اعضای «جبهه مقاومت لبنان»، بعد از پخش فیلمی از «سید مقاومت»، شهیدسیدحسن نصرالله که محور آن روایت خاطره‌ای از زنده‌نام «امام موسی صدر» بود، افزود: بی‌تردید همین فیلم نشانه این مهم است که مسیر «امام موسی صدر» با اقتدار و استواری در حال استمرار است.

مرتضی‌عاملی با تاکید بر اینکه مجاهد نستوه، سیدحسن نصرالله خود و فرزند برومندش را فدای نهضت و مکتب مقاومت کرد، تصریح کرد: راه و رسالت «سیدحسن نصرالله» راه و رسالت امامان آسمانی است و این را بار دیگر بازگو می‌کنم که شهید نصرالله، سربازی آیت‌الله خامنه‌ای را برای خود افتخار می‌دانست.

شاعرانی چون افشین علاء، حسین اسرافیلی، مصطفی محدثی‌خراسانی، محمود اکرامی‌فر، محمد داوودی، علیرضا قزوه و جمعی از شاعران استان‌های کشور به صورت «برخط» در این محفل ادبی به شعرخوانی پرداختند.

یادآور می‌شود، محفل ادبی عصر شعر «راز نصرالله» به مناسبت شهادت «سید مقاومت»، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، چهارمین عصر شعری است که در یک سال گذشته نهاد کتابخانه‌ها با موضوع «شعر مقاومت» و به صورت کشوری برگزار کرده است.

انتهای پیام

source