Wp Header Logo 1058.png

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه عکس «آخرین نبرد در عراق» روایتی تصویری از آخرین عملیات‌های پاکسازی تکفیری‌ها در کشور عراق است که توسط حسین ولایتی به ثبت رسیده استو این نمایشگاه در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران برپا است و علاقمندان برای بازدید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است.

بینال نقاشی «دانه‌های خاک سرزمین من»
نمایشگاه نقاشی «دانه‌های خاک سرزمین من» از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ مهر در گالری آریانا برپا است و به غیر از شنبه‌ها که از روزهای تعطیل گالری به شمار می رود؛ علاقمندان همه روزه  از ساعت ١٦ الی ۲۰ می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

نمایشگاهی از عملیات‌ پاکسازی تکفیری‌ها تا موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای در تهران

«ابرهای بی‌پایان جاده ابریشم» به موزه ملک رسید
نمایشگاه مشترک موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای و کتابخانه موزه ملی ملک با عنوان «ابرهای بی‌پایان جاده ابریشم»، شنبه ۲۱ مهر افتتاح می‌شود.

مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک علاوه بر آثار خود، منتخب مجموعه‌ای از آثار فرهنگی و هنری موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای را در راستای تبادلات موزه‌ای و دیپلماسی فرهنگی به تهران آورده و در قالب نمایشگاه مشترک به مدت یک ماه برای علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاهی از عملیات‌ پاکسازی تکفیری‌ها تا موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای در تهران

با توجه‌ به گوناگونی و گستره آثار این ۲ نهاد موزه‌ای، آثار این نمایشگاه با تأکید بر اشتراکات فرهنگی و تاریخی در چارچوب روابط اقتصادی و هنری از طریق مسیر تجاری زمینی و دریایی شرق به غرب انتخاب شده و روابط تأثیرگذار ۲ تمدن کهن ایران و چین از دیرباز تا کنون بازتاب می‌دهد.

نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط «الف» 

نمایشگاه گروهی «الف»، ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۰ مهر با آثار تخصصی هنرمندان رشته خوش‌نویسی و نقاشی‌خط در باغ‌موزه قصر آغاز به‌ کار می‌کند. این نمایشگاه توسط گروه هنری «ژامک» و با کیوریتوری لیلا زمانی برگزار می‌شود و تا روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر دایر است و امکان بازدید آثار، هر روز هفته از ساعت ۹ تا ۱۸ وجود دارد.

نمایشگاهی از عملیات‌ پاکسازی تکفیری‌ها تا موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای در تهران

نمایشگاه «عرش و فرش» در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه «عرش و فرش» شامل بیش از چهل اثر نقاشی در ابعاد و سبک‌های مختلف است که هر کدام داستانی در سرزمین مخصوص به خود را روایت می‌کند. این نمایشگاه به مدت دو روز در فرهنگسرای نیاوران برپاست.

نمایشگاهی از عملیات‌ پاکسازی تکفیری‌ها تا موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای در تهران

«عرش و فرش»  پنجشنبه، ۱۹ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و جمعه، ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای نیاوران، قابل بازدید است.  «صلح جهانی»، «ضامن آهو»، «الله و عشق»، «فراق یار»، «اسب و فرش» و… از جمله آثار «عهدیه بهادری» است که در این نمایشگاه انفرادی به نمایش گذاشته می‌شود. 

۲۴۳۵۷

source