Wp Header Logo 1561.png

سردار نقدی:

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ۱۶ هزار دانش آموز و کودک در یک سال گذشته بدست جنایتکاران صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و لذا ۱۳ آبان روز همبستگی با این کودکان و نوجوانان مظلوم است.

۱۳ آبان روز همبستگی با کودکان و نوجوانان مقاومت است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه نشست شورای فرهنگی رسانه ملی درباره جزئیات برگزاری برنامه روز ۱۳ آبان گفت: القابی که حضرت امام به استکبار جهانی دادند یعنی آمریکای جنایتکارو خون‌خوار؛ امروز در دنیا به چشم دیده می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله سیزدهم آبان با اعلام اینکه در ۱۳ آبان به دلیل عدم تعهد آمریکا به معاهده الجزایر در بازگرداندن ثروت‌های ایران، از آنها شکایت می‌کنیم، گفت: امسال در سیزده آبان شکایت مردم ایران از رژیم آمریکا رقم خواهد خورد ، آنهم به خاطر چپاول ثروت‌های غارت‌شده بدست رژیم شاه و دزدی‌های خاندان پهلوی که به آمریکا بردند و آمریکا در معاهده الجزایر تعهد داده بود آنها را بازگرداند، اما این کار تاکنون انجام نشد.
سردار نقدی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال مصادف با چهلمین روز شهادت شهید سید حسن نصرالله است ، افزود: بدون شک مقاومت برنده میدان است ، می‌بینیم که یک بیداری بزرگی در دنیا شکل گرفته و یهودیانی که روزی مخالف مقاومت بودند، اما امروز پرچم فلسطین در دستان آنها است.
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: برنامه‌های روز دانش آموز در مدارس از ابتدای آبان ماه آغاز می‌شود.
وی گفت: برنامه‌های ما در تمامی استان‌ها و شهر‌ها از ابتدا تا انتها به عهده دانش آموزان خواهد بود، از این رو میدان دار این مراسم دانش آموزان خواهند بود.
سردار نقدی با بیان اینکه نگران میدان با رژیم صهیونیستی نیستیم میدان در اختیار جبهه مقاومت است، گفت: اگر رژیم صهیونیستی به تنهایی با حماس روبرو می‌شد چیزی از آن باقی نمی‌ماند و ما می‌بینیم که با حمایت غربی‌ها و آمریکا کمک‌های بالایی برای نگه داشتن آن انجام می‌دهند.
معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: بنابر گزارش دستگاه‌های آمریکایی ، بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار برای سرپا نگه داشتن رژیم صهیونیستی کمک‌های مالی شده است.
سردار نقدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای منافع آمریکا می‌جنگد، گفت: آمریکا بازنده جنگ منطقه خواهد بود و سرنوشت صهیونیستها با آمریکایی‌ها گره خورده است.

source