Wp Header Logo 1769.png
مدیر شبکه رادیویی ایران گفت: رادیو ایران همواره در برنامه‌های مختلف از تعامل با مخاطبان استقبال می‌کند و در این راستا پیشگام است.

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، فصل بیستم مسابقه استعدادیابی «یک دوصدا» با موضوع حافظ خوانی، یکشنبه ۲۲ مهر از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با حضور داوران و علاقه‌مندان به گویندگی و اجرای رادیویی در استودیوی شماره ۸ ساختمان شهدای رادیو کلید خورد.

رادیو ایران پیشگام در تعامل با مخاطب

مهدی آذرمکان، مدیر این شبکه رادیویی در حاشیه بازدید از این مسابقه ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان اظهار داشت: این فرصت مغتنمی است که اجرای شما علاقه‌مندان به رادیو، توسط داوران پیشکسوت این عرصه همچون استاد سعید بیابانکی، استاد رضا خضرایی و فاطمه آل عباس ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: رادیو ایران همواره در برنامه‌های مختلف از تعامل با مخاطبان استقبال می‌کند و در این راستا پیشگام است.

مدیر رادیو ایران به کانون آموزشی «ایرانیاران» که جمعه هر هفته در یک استان با حضور برنامه سازان رادیو ایران و رادیو استان برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در کارگاه آموزشی جمعه ۲۷ مهر، کلمه «زنجان» را به ۳۰۰۰۰۹۰۹۰ پیامک ارسال کنند تا در کارگاه آموزشی «ایرانیاران» در استان زنجان شرکت کنند.

شایان ذکر است فصل بیستم مسابقه استعدادیابی «یک دوصدا» به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان، اجرای ابوالفضل آقاخانی از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ 121

source