Wp Header Logo 1947.png

جوان آنلاین: این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و فرود خانم «شیدا رضایی»، ساکن شهر «ارومیه» استان آذربایجان غربی است، که در حیطه تولید پوشاک محلی، چرم، صنایع دستی، عروسک بافی، دامداری و… فعالیت دارد. خانم رضایی توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در شهر ارومیه و «روستای بالو» (روستای پدری اش) آموزشگاه فنی حرفه‌ای و کارگاه هایش را راه اندازی کند، و باعث ایجاد اشتغال برای صد و بیست نفر از مردم این شهر و روستا شود. این بانوی هنرمند توانسته هنرهایش را به بیش از هفتصد نفر آموزش دهد.
درضمن ایشان راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است؛ و باعث اشتغالزایی برای خانواده اش، زنان بی سرپرست و بد سرپرست شده و توانسته آن‌ها را به خودکفایی برساند.
در این قسمت از مستند، «رضا مهرافروز» مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان غربی، ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم رضایی درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت خواهند کرد.
هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کار در جهت ایجاد درآمد در خانواده نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که سی و دومین قسمت آن چهارشنبه ۲۵ مهر حوالی ساعت ۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

source