Wp Header Logo 1965.png
نخستین  کنسرت «محمدرضا منصوری» برگزار شد

دو سانس کنسرت «محمدرضا منصوری» خواننده جوان موسیقی ایرانی در برج میلاد درحالی برگزار شد که او به همراه بابک زرین یک قطعه به عنوان هدیه برای مردم اجرا کرد.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام مشاور رسانه‌ای کنسرت، محمدرضامنصوری خواننده جوان موسیقی ایرانی شامگاه پنجشنبه بیست و ششم مهر ماه در دو سانس ۱۸ و ۳۰/۲۱ در برج میلاد تهران به صحنه رفت در حالیکه سالن در هر دو سانس مملو از جمعیت بود.

قطعاتی از بابک زرین و زنده یاد همایون خرم شامل «ای عشق»، «بی ادعا»، «طبیب عشق»، «دردم این است»، «از من بگذر»، «نیمه شبان»، «مدار عقل»، «عشق ادامه دار»، «بانوی باران»، «شهرغمگین»، «درمیان گلها»، «عشق و گناه»، «ای گل» اجرا شد.

دو قطعه بی کلام «طلوع» و «تو که تموم دنیامی» از آثار بابک زرین نیز به صورت بی کلام از سوی ارکستر نوای آفتاب به رهبری امین سالمی اجرا و از سوی مخاطبان مورد اقبال قرار گرفت. تمامی قطعات در کنسرت به صورت ویدئووال با تصویر و متن در صحنه و ویدئووال‌های دو طرف سالن پخش شد.

از جمله میهمانان این دو سانس کنسرت می‌توان به رضا مهدوی دبیر جشنواره موسیقی فجر، احمدرضا اسعدی، بابک شهرکی، سید جواد هاشمی، ایرج نوذری، رامین راستاد، عماد آرام، محسن قصابیان، سیاوش چراغی‌پور هنرمندان سینما و تلویزیون و … اشاره کرد.

نخستین  کنسرت «محمدرضا منصوری» برگزار شد

امین سالمی در بخشی از کنسرت با تشکر از مردم برای حضورشان دراین کنسرت گفت: محمدرضامنصوری سی و سه ساله در طول تمرینات و اجرا‌های یک ماه گذشته بسیار حرفه‌ای تر، ماهرانه‌تر و کاربلدتر از خیلی هنرمندانی بود که با تجربه‌تر بودند و  با هم کار کردیم. از رسانه‌هایی که در سالن حضور دارند می‌خواهم منصفانه در مورد اقای منصوری و اجرای ایشان قضاوت کنند

و خواستم تمام قد از او دفاع کنم و بگویم که بیست و پنج سال است حرفه‌ای در عرصه موسیقی هستم و به جرأت می‌گویم که منصوری یکی از حرفه‌ای ترین، توانمندترین و بهترین همکارانی بود که تا به حال داشتم. اگر هم بخواهد باز هم با او ادامه خواهیم داد.

بابک زرین نیز پشت تریبون قرار گرفت و از تیم نوازندگان و رهبر ارکستر  که نزدیک به چهار ماه درگیر این کار هستند تشکر کرد و گفت: به این جشن ترانه و موسیقی سالم خوش آمدید، امیدوارم که از این دست برنامه‌ها توسط خواننده‌ها و هنرمندان بزرگتر ما نیز در این مملکت بیشتر شود و ممنون از کسانی، چون محمدرضا منصوری خواننده و سایر تیم اجرایی، جابر ماجدی و علی پوررجب که شبانه روز کار کردند.

سپس سالمی مطرح کرد که یک قطعه به عنوان هدیه  که جزو رپرتوآر اجرایی نبوده با خوانندگی محمدرضا منصوری و اجرای پیانوی بابک زرین برای حضار  اجرا می‌شود  و این شگفتنانه در هر دو اجرا انجام شد. منصوری دربخش‌هایی از این اجرا بدون میکروفن و با صدای خود برای حضار اجرا کرد.

درپایان کنسرت نیز قطعه سرزمین عاشقان تقدیم به  مردم ایران اجرا شد.

بر اساس اعلام عوامل اجرایی این برنامه؛ اجرای کنسرت محمدرضا منصوری در شرف تمدید و برنامه ریزی برای اجرا در خارج از کشور و شهرستان‌ها قرار دارد.

نخستین  کنسرت «محمدرضا منصوری» برگزار شد

انتهای پیام/

source