Wp Header Logo 2597.png

جوان آنلاین: حضور و عرضه فیلم‌های ضد ایرانی «لولیتاخوانی در تهران» و همچنین «جودوی بدون عنوان» که توسط تهیه کننده مشهور صهیونیست تولید شدند، در بخش «مارشه دو فیلم» یا همان بازار فیلم جشنواره کن نشان می‌دهد که نه‌تن‌ها جشنواره‌های فرهنگی و هنری سیاست‌زده هستند، بلکه صحنه‌گردانان اصلی آن برای تأمین خواسته‌هایشان حاضرند استاندارد‌های مدعایی‌شان را نیز زیر پا بگذارند، چون هدف وسیله را توجیه می‌کند. 
اردیبهشت ماه سالجاری بود که خبر حضور فیلم «لولیتاخوانی در تهران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اران ریکلیس (اسرائیلی) و بازی گروهی از بازیگران فراری از جمله گلشیفته فراهانی، زر (زهرا) امیرابراهیمی و مینا کاوانی رسانه‌ای شد. «لولیتاخوانی در تهران» محصول مشترک ایتالیا و اسرائیل است که در ایتالیا فیلمبرداری شده‌است. این اثر با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته آذر نفیسی ساخته شده‌است. 
چند ماه قبل از این خبر، تولید یک فیلم ضد‌ایرانی دیگر به اسم «جودوی بدون عنوان» (Untitled Judo) به کارگردانی مشترک زر امیرابراهیمی و گای ناتیو (کارگردان اسرائیلی)، نویسندگی الهام عرفانی و بازیگری جیمی ری نیومن، نادین مارشال و مهدی بجستانی منتشر شد. 
تولید و ارائه دو فیلم ضد ایرانی آن هم با هدایت و همکاری مستقیم فیلمسازان رژیم صهیونیستی اتفاق غریب و عجیبی نیست، چه اینکه در طول سال‌های گذشته هم آثار ضد ایرانی متعددی از سوی فیلمسازان صهیونیست ساخته شده‌اند، اما نکته قابل‌تأمل این خبر مربوط به نقش‌آفرینی بازیگران فراری ایرانی در آنهاست. در روز‌هایی که همه اقشار مختلف دنیا از افراد معمولی تا دانشجویان و هنرمندان و حتی فیلمسازان و بازیگران هالیوود علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان به اشکال مختلف اظهار مخالفت و انزجار می‌کنند و در برخی موارد با راه انداختن کمپین‌های بایکوت و تحریم کالا‌های شرکت‌هایی که به این رژیم نامشروع کمک می‌کنند، سعی در نشان دادن انسانیت و حریت خودشان دارند؛ بازیگران ایرانی خائن به وطن تلاش می‌کنند با مشارکت در آثار ضد ایرانی تولید شده توسط فیلمسازان اسرائیلی سرسپردگی و انقیاد خودشان را به صهیونیسم و تفکراتش اعلام کنند. نکته جالب در مورد فیلم «لولیتاخوانی در تهران» که اقتباسی از رمانی به همین نام به قلم آذر نفیسی است، این است که عوامل این فیلم و نویسنده آن با مدعای دروغین دفاع از حقوق زنان دست به چنین اقدامی زده‌اند. تیم سازنده این فیلم از جمله زر ابراهیمی و گلشیفته فراهانی که آزادی را در برهنگی خلاصه می‌کنند، حتی حاضر نیستند برای دفاع از حقوق زنان و کودکان غزه و لبنان که هر روز توسط رژیم صهیونیستی کشته می‌شوند، یک پست مجازی بگذارند یا به ظاهر هم شده نسل‌کشی را در غزه محکوم کنند. 
آذر نفیسی، نویسنده این رمان هم که کتابش را به عنوان سمبل مبارزه برای حقوق زنان تبلیغ می‌کند، حاضر نیست در مورد کشتار زنان و کودکان لبنان و فلسطین حرفی بزند، چون او فرزند نزهت‌الزمان نفیسی است و پیش از انقلاب هم خانواده و بستگانش کاملاً در فساد و کثافت رژیم پهلوی غوطه‌ور بودند. طبق اسناد ساواک، در گزارشی که سروان رضایی، کلانتر بخش ۳ استان کرمان به شماره ۵۷۳ در تاریخ ۱۲ آذرماه سال ۳۳ به استاندار کرمان در مورد لقمان نفیسی (پدر بزرگ آذر نفیسی) می‌نویسد، آورده‌است: «مأمورین در گزارش خود منعکس کرده بودند که دکتر بقائی گفته لقمان نفیسی کاندید انگلیسی‌ها می‌باشد، اینطور نظری انگلیسی‌ها ندارند و لقمان نفیسی کاندید [مورد نظر]نخست وزیر است و این موضوع هم سببی دارد که سببش این است [که]چون آقای نخست وزیر با دختر لقمان نفیسی رابطه نامشروع دارد، می‌خواهد او را [به عنوان]وکیل بر مردم کرمان تحمیل نماید حتی وضع رابطه آن‌ها طوری افشا شده که خانم آقای نخست وزیر به واسطه همین کار می‌خواهد طلاق بگیرد.»
روشن است کسانی مثل زر ابراهیمی و گلشیفته فراهانی که تشت رسوایی آن‌ها سال‌هاست از بام افتاده باید بروند با امثال آذر نفیسی دست در دست کارگزاران رژیم صهیونیستی بگذارند و علیه جمهوری اسلامی ایران دروغ‌پراکنی کنند، چه اینکه ایران تنها کشوری است که در کنار نیرو‌های حماس و حزب‌الله ایستاده و در حال سیلی زدن به رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. در واقع این افراد به جز وطن‌فروشی و خیانت به مردم، نقش پادوی رژیم صهیونیستی را هم ایفا می‌کنند.

source