Wp Header Logo 1267.png

دبیر سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: اگر جشنواره نتواند ارتباط واقعی میان طراحان و بازار ایجاد کند، تأثیرگذاری آن محدود خواهد بود.

جشنواره مد و لباس باید میان طراحان و بازار ارتباط واقعی ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محسن گرجی دبیر سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر رویکرد امسال جشنواره را تمرکز بر حمایت از طراحان به جای صرفا معرفی دانست و افزود: هدف این است که با ایجاد «باشگاه توان‌افزایی»، برگزیدگان پس از رویداد نیز همراهی شوند تا با آموزش‌های هدفمند، به بازار صنعت پوشاک وارد شده و در آن تثبیت شوند.

وی افزود:معیار موفقیت ما این است که مثلاً از ۱۰ برگزیده دوره سیزدهم، حداقل ۸ نفر در سال‌های آینده به عنوان فعالان مؤثر صنعت شناخته شوند.

گرجی اضافه کرد: در تلاشیم با مشارکت بیشتر برند‌ها و حلقه‌های زنجیر تولید ارتباط بین طراحان و بازار را تقویت کنیم و امیدواریم این رویکرد در دوره‌های بعدی نیز تداوم یابد.

سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر ۱۷ تا ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

source