Wp Header Logo 3018.png

«هناس»، «امکان مینا»، «نفوذی» و «ضد» روی آنتن می‌رود + فیلمبه گزارش ایکنا، ‌ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی؛ «شماره 10»، «روز شیطان»، «نفوذی»، «طلا و مس»، «ضد»، «امکان مینا»، «هناس»، «اینجا چراغی روشن است» و… پنج‌شنبه و جمعه 4 و 5 مردادماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «شماره 10» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، جمعه 5 مردادماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: یکی از رزمندگان ایرانی اواخر جنگ تحمیلی به اسارت درمی‌آید و می‌خواهد از اردوگاه فرار کند. او خودش را جوشکار زیرآب معرفی می‌کند و همین باعث می‌شود دون فر از اسیران ایرانی به او نزدیک شوند تا او را فراری دهند. فرار کردن از این اردوگاه، تقریبا محال است و اگر کسی موفق به فرار شود، به ازای هر یک نفر، سه نفر از اسیران ایرانی اعدام می‌شوند. شماره ۱۰ به خاطر مهارتی که دارد، می‌تواند راه را برای فرار باز کند. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی و مهدی زمین پرداز در فیلم سینمایی «شماره 10» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «روز شیطان» به کارگردانی بهروز افخمی، جمعه 5 مردادماه ساعت 00:45 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: یکی از گروهک‌های سلطنت طلب در پاریس طرحی برای براندازی در دست اجرا دارد و از حمایت بعضی از صاحبان قدرت در آمریکا برخوردار است. مرحله اول این طرح وارد کردن تدریجی قطعات یک بمب اتمی کوچک است. مرحله دیگر جاسازی آن در داخل یک چمدان است تا یک هفته قبل از بازدید نمایندگان آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای از تأسیسات اتمی ایران، جنب استادیوم یکصدهزار نفری آزادی منفجر کرده و با این کار حکومت ایران را متهم به زیر پا گذاشتن قراردادهای کنترل سلاح‌های هسته‌ای کنند. آتیلا پسیانی، علی دهکردی، عبدالرضا اکبری و محمد فیلی در فیلم سینمایی «روز شیطان» بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «گوشواره‌های گلی» به کارگردانی احمدرضا کرمی، جمعه 5 مردادماه ساعت ۰۸:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: گلی و برادرش(علی) که پدر و مادرشان را در حادثه ای رانندگی از دست داده‌اند اکنون با مادربزرگشان در مشهد زندگی می کنند. مادربزرگ برای گذران زندگی بافندگی می‌کند و گاهی هم زائرانی به خانه او می‌آیند. علی فرقانی، طاهره سنجرانی و کتایون براتی‌نژاد در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی، شنبه 6 مردادماه ساعت 00:45 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: فریدون پس از سال‌ها اسارت در عراق و پس از سقوط صدام به ایران باز می‌گردد. به محض ورود دستگیر می‌شود و زندانی می‌شود. او در سال‌های اول جنگ رشادت‌های بسیار انجام می‌دهد و همه به او علاقه داشتند. او نقشه فرار از اردوگاه را می‌کشد اما نقشه او لو می‌رود و تنها کسی که اطلاع داشته همرزمش جورابچی است. امیر جعفری، جمشید هاشم‌پور و نسرین مقانلو در فیلم سینمایی «نفوذی» بازی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان، پنج‌شنبه 4 مردادماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم زندگی یک جوان روحانی و همسرش را بیان می‌کند که با صفا و ایمان در کنار 2 کودک خود زندگی می‌کنند. آنها به دلیل محبت و آرامشی که در زندگی خود دارند هیچ کمبودی را حس نمی‌کنند تا این که به ناگهان زن دچار بیماری شدیدی می‌شود و به دلیل بستری در بیمارستان همسر و کودکانش را با مشکلات بسیار تنها می‌گذارد. بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، رضا رادمنش و جواد عزتی در فیلم سینمایی «طلا و مس» نقش آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «لونه شغال» به کارگردانی رضا دادویی، جمعه 5 مرداد ساعت 08:30 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. در این فیلم خواهیم دید: پلیس مبارزه با مواد مخدر یک اشپزخانه شیشه را زیر یک کانتیر در یک انبار ماشین‌های اسقاطی کشف می‌کنند. در همان حوالی جنازه سوخته فردی به نام سعید را می‌یابند که در کار قاچاق و تولید مواد مخدر بوده است. علی عمرانی، پیمان شریعتی و نیما رئیسی در فیلم تلویزیونی «لونه شغال» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی جدید «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، جمعه 5 مرداد ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان فیلم «ضد» درباره عامل نفوذی مجاهدین در حراست حزب جمهوری اسلامی است. سعید مرد توداری است که برای مجاهدین کار می کند. پس از حادثه ای او به صورت تصادفی دوباره با عشق دوران جوانی اش ملاقات می کند. سعید مأمور می شود تا شهید بهشتی را ترور کند. مهدی نصرتی، لیلا زارع، نادر سلیمانی، لیندا کیانی، مهشید جوادی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی و شیرین آقاکاشی در فیلم سینمایی «ضد» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی «کمال تبریزی»، پنج‌شنبه 4 مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در این فیلم خواهیم دید: مهران و مینا در روزهای موشک باران تهران در دهه ۶۰ زندگی مشترک ساده و عاشقانه خود را آغاز می‌کنند. مهران خبرنگار است و در یک روزنامه پرتیراژ کار می‌کند و در جریان اخبار سیاسی و اوضاع جنگ قرار دارد. مینا دور از چشم شوهرش به سازمان مجاهدین پیوسته است. میلاد کی‌مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان و سیامک صفری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه تهران سیما

فیلم تلویزیونی «چشم به راه» به کارگردانی جواد مزدآبادی، جمعه 5 مردادماه ساعت ۰۹:۰۰ از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم درباره گروهی از دانش آموزان است که برای اجرای یک نمایشنامه عازم مشهد می‌شوند. در راه به مادر شهیدی در یک روستا برخورد می‌کنند. کاوه خداشناس، علی اوسیوند، افشین سنگ‌چاپ و مهدی فقیه در فیلم تلویزیونی «چشم به راه» هنرنمایی کرده‌اند.

 شبکه نمایش

فیلم سینمایی «باد همچنان می‌وزد» به کارگردانی محسن میرحسینی، جمعه 5 مردادماه ساعت ۱۳:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم روایتگر برشی از زندگی فردی کورد به نام شاهو است که کارش قاچاق چای می‌باشد و در دوران دفاع مقدس هیچ نقشی در دفاع از میهن نداشته تا این که پس از عملیات مرصاد تعدادی از منافقان خانواده اش را به گروگان می‌گیرند و به شهادت می‌رسانند. محمد حاتمی، ابراهیم مرادی و فهیمه سلیمانی در فیلم تلویزیونی «باد همچنان می‌وزد» بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی، جمعه 5 مرداد ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از ترور دکتر شهریاری، دانشمندان دیگری که در پروژه ای محرمانه با ایشان همکاری می کرده‌اند در معرض خطر هستند. یکی از این افراد مهندس برقی به نام داریوش رضایی نژاد است که با همسرش شهره و دخترش آرمیتا زندگی می‌کند. پس از کش و قوس‌های فراوان و تلاش همسر وی برای جلوگیری از ادامه همکاری داریوش با پروژه، او از دادن استعفا و خارج شدن از آن سرباز می‌زند.‌مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری و علیرضا نایینی در فیلم سینمایی «هناس» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «اینجا چراغی روشن است» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، جمعه 5 مرداد ساعت ۱۱:۰۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.‌ در این فیلم خواهید دید: قدرت، جوان عقب‌مانده و ساده‌دلی است که همراه با متولی امام‌زاده‌ای واقع در یک روستا زندگی می‌کند. متولی از این که مردم روستا نسبت به امام‌زاده بی‌اعتنا هستند، ناراحت است و آن را به کم‌ایمانی مردم نسبت می‌دهد، اما مردم معتقدند امام‌زاده تا حال نیازها و نذورات آنها را برآورده نکرده است. متولی موقتاً به شهر می‌رود و با توجه به اینکه هیچ کس حاضر نشده در این مدت رسیدگی به امور امام‌زاده را بپذیرد، قدرت را به جای خود می‌گذارد. حبیب رضایی، سعید پورصمیمی و مریم بوبانی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام

source