RØDECaster Pro II کاملاً جدید مملو از ویژگی‌ها و طراحی مجدد کامل از RØDECaster Pro است.
RØDE در سال 2018، متخصص صوتی استرالیایی RØDE تجهیزاتی را منتشر کرد که پادکست را متحول کرد. RØDECaster Pro یک استودیوی پادکست در یک جعبه بود. یک میز میکس پیشرفته با خروجی های هدفون و ورودی های میکروفون که تقریباً هر کسی را قادر می سازد تا فوراً شروع به ضبط پادکست های با کیفیت بالا کند.
RØDECaster Pro با ترکیب تمام عناصر موجود در یک استودیوی پخش حرفه ای در یک کنسول با کاربری آسان، یکی دیگر از اولین ها در جهان از RØDE بود. فرقی نمی‌کند کاربر مبتدی در پادکست باشد یا یک استودیو حرفه‌ای با سال‌ها تجربه، RØDECaster Pro هر کسی را قادر می‌سازد تا به راحتی ضبط‌های با کیفیت بالا ایجاد کند و به یکی از کیت‌های پادکست مورد علاقه در جهان تبدیل شده است.
RØDE از زمان راه‌اندازی خود در سال ۲۰۱۸، RØDECaster Pro را با به‌روزرسانی‌های منظم میان‌افزار توسعه داده است، که هر کدام عملکرد و ویژگی‌های پیشرفته‌تری را برای پادکست‌ها و حتی برای گیمرها، پخش‌کننده‌های زنده و دیگر تولیدکنندگان محتوا به ارمغان می‌آورد. اکنون زمان فصل بعدی داستان RØDECaster Pro است.
RØDECaster Pro II یک استودیو در یک جعبه است. علیرغم ابعاد جمع و جور آن، دارای … [+] پردازش صوتی پیشرفته، پری امپ های کلاس جهانی و 64 پد SMART است.
RØDE نام تجاری جدید RØDECaster Pro II امروز عرضه می شود و مجموعه ای از ویژگی های باورنکردنی را ارائه می دهد که برای ایجاد صدای استثنایی طراحی شده است. با چهار ورودی ترکیبی Neutrik درجه یک استودیویی برای اتصال میکروفون ها و همچنین سازها، از جمله گیتار، باس، کیبورد و سایر دستگاه ها، کاربران RØDECaster Pro II می توانند سطح جدیدی از امکان خلاقانه را باز کنند.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorDamien Wilson مدیر عامل RØDE است. در راه اندازی Podcaster Pro کاملاً جدید، او گفت: «RØDECaster Pro یک گام بزرگ رو به جلو در فناوری صوتی خلاقانه است. این یک نوآوری واقعاً پیشگامانه بود که مشابه آن قبلاً دیده نشده بود و تأثیر قابل توجهی بر رشد پادکست در چهار سال گذشته داشته است.
«هنگام توسعه RØDECaster Pro II، ما با طرز فکری مشابه با نسخه اصلی وارد شدیم: می‌خواستیم یک بار دیگر چیزی واقعاً انقلابی ایجاد کنیم، اما این بار تمرکز ما روی همه سازندگان بود، نه فقط پادکست‌ها. ما آن را کاملاً از ابتدا طراحی کردیم تا عملکردی بی‌سابقه و سازگاری کامل را در هر برنامه خلاقانه، از بازی و استریم تا تولید موسیقی ارائه دهیم. و البته هنوز هم قدرتمندترین کنسول پادکست موجود است. این صرفاً تکامل RØDECaster Pro نیست. این یک جانور کاملاً جدید است، برخلاف هر چیزی که قبلاً دیده‌اید.»
RØDECaster Pro II به طور کامل پری امپ های انقلابی با نویز بسیار کم و با بهره بالا را بازطراحی کرده است. این پیش تقویت‌کننده‌ها می‌توانند وضوح و شفافیت را ارائه دهند و همچنین نیاز به بالابرها، تقویت‌کننده‌ها یا پردازش‌های خارجی را با … [+] با نرخ صدای ورودی بسیار کم و معادل فقط -131.5dBV، به‌علاوه 76 دسی‌بل افزایش در هنگام ضربه زدن. .
RØDEE هر یک از ورودی‌های آنالوگ RØDECaster Pro II دارای پیش‌امپ‌های انقلابی کاملاً بازطراحی شده با نویز بسیار کم و با بهره بالا هستند که در داخل طراحی شده‌اند. هر پری امپ می تواند با هر میکروفون یا ابزاری کیفیت صدای بی نظیری را ارائه دهد. این پری امپ های کلاس جهانی به طور خاص برای RØDECaster Pro II ساخته شده اند و می توانند با طراحی های بوتیک که هزاران دلار برای هر کانال هزینه دارند، رقابت کنند.
این پیش تقویت‌کننده‌ها با نرخ صدای ورودی فوق‌العاده کم و معادل فقط -131.5dBV، به‌علاوه افزایش انبوه 76 دسی‌بل، وضوح و شفافیت را ارائه می‌کنند و همچنین نیاز به بالابرها، تقویت‌کننده‌ها یا پردازش خارجی را حتی با سخت‌ترین موارد از بین می‌برند. میکروفون ها من پیش تقویت کننده ها را برای خودم امتحان کرده ام و می توانم صحت آن ادعاهای جسورانه را تأیید کنم. با RØDECaster Pro II، واقعاً می توانید بدون Cloudlifter کار کنید.
RØDECaster Pro II همچنین دارای مجموعه کاملی از پردازنده های صوتی APHEX با کیفیت استودیو است. اینها به طور کامل از نمونه‌هایی که در RØDECaster Pro اصلی استفاده شده بود، بازسازی شده‌اند و با استفاده از تجزیه و تحلیل سطح مؤلفه واحدهای آنالوگ بازسازی شده‌اند تا پردازش سیگنال دینامیکی قابل‌توجهی را ارائه دهند که هر کسی را قادر می‌سازد تا جادوی یک استودیو حرفه‌ای را به تصویر بکشد.
RØDECaster Pro II دارای مجموعه کاملی از پردازنده های صوتی APHEX با کیفیت استودیو است. اینها … [+] به طور کامل از آنهایی که در RØDECaster Pro اصلی استفاده شده بود، بازسازی شده است.
موتور صوتی چهار هسته‌ای با کارایی بالا RØDEA نسبت به سایر کنسول‌های تولید محتوا در بازار، قدرت پردازش قابل‌توجهی بیشتری را به واحد ارائه می‌کند، در حالی که جلوه‌های قدرتمند روی برد کاربر را قادر می‌سازد تا صدای منحصر به فرد خود را بسازد. با این حال، حتی با این قابلیت های پیشرفته، استفاده از RØDECaster Pro II بسیار آسان است. RØDE کنسول را برای به حداقل رساندن سر و صدا و به حداکثر رساندن خلاقیت طراحی کرده است.
یک صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا و تمام رنگی همراه با دستگیره چرخشی لمسی وجود دارد که باعث می شود ناوبری و کنترل منوی کنسول آسان شود. این سیستم شامل تنظیمات پیش‌تنظیم شده حرفه‌ای و ویرایشگر نوآورانه پردازش VoxLab است که می‌تواند صدایی باورنکردنی را ضبط کند، حتی اگر کاربر هیچ تجربه صوتی قبلی نداشته باشد.
RØDECaster Pro II را می توان کاملاً سفارشی کرد و به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا با طیف گسترده ای از برنامه های ضبط خلاقانه سازگار شود، چه پخش زنده و بازی یا پادکست و تولید موسیقی. 9 کانال صوتی با قابلیت تخصیص جداگانه، با شش فیدر فیزیکی با کیفیت پخش و سه فیدر مجازی وجود دارد. هر یک از 9 منبع صوتی را می توان به هر فیدر اختصاص داد و به کاربران این امکان را می دهد که میکسر را دقیقاً همانطور که دوست دارند و مطابق با نیازهای خلاقانه و گردش کار خود تنظیم کنند.
هشت بانک SMART Pads در RØDECaster Pro II جدید وجود دارد. هر یک از پدها را می توان برنامه ریزی کرد … [+] با جلوه های صوتی، اکشن ها و جلوه های پردازنده.
RØDE هشت پد SMART روی RØDECaster Pro II وجود دارد و اینها بسیار بیشتر از یک روش منظم برای یادآوری فوری جلوه های صوتی هستند. هر پد را می‌توان برای انجام همه کارها از راه‌اندازی جلوه‌های صوتی در حین پرواز مانند Reverb، Echo، Robot و Pitch FX، تا ارسال دستورات MIDI به نرم‌افزار و سخت‌افزار خارجی، فعال کردن اقدامات میکسر خودکار مانند fade-ins و fade-out، سفارشی کرد. به علاوه خیلی بیشتر
یک سوئیچ برای انتخاب هشت بانک از پدهای SMART که به این معنی است که تا 64 عملکرد منحصر به فرد وجود دارد که می توان با لمس یک دکمه آن را به یاد آورد. جلوه‌های روی برد و پردازنده‌های APHEX نیز کاملاً قابل تنظیم هستند، با ویرایش دانه‌ای روی برد که کاربران را قادر می‌سازد تا هر پارامتر را متناسب با صدا یا ساز خود تنظیم کنند. تمامی پارامترهای پردازش و افکت نیز می توانند به صورت از پیش تنظیم شده ذخیره شوند و در هر زمان در هر کانالی بارگذاری شوند.
هر تنظیماتی، از پیکربندی میکسر گرفته تا پدهای هوشمند، و همچنین کل ضبط‌ها، می‌تواند به عنوان «نمایش» روی صفحه ذخیره شود و کاربران را قادر می‌سازد تا در عرض چند ثانیه تنظیم و شروع به ضبط کنند. این همچنین RØDECaster Pro II را به ابزاری ایده آل برای سازندگانی که انواع مختلف محتوا را تولید می کنند تبدیل می کند. این همچنین یک ویژگی مفید برای هر کسی است که یک استودیو چند منظوره یا امکانات آموزشی را اجرا می کند که به انواع مختلفی از تنظیمات برای کاربران مختلف نیاز دارد.
RØDECaster Pro II جدید دارای دو ورودی USB، اتصال اترنت و Wi-Fi، به علاوه چهار خروجی قدرتمند هدفون … [+] و یک خروجی استریو میکس اصلی برای رانندگی یک جفت بلندگو است. اتصال بلوتوث دو جهته نیز وجود دارد.
RØDEThe RØDECaster Pro II دارای قابلیت اتصال است به طوری که می تواند با طیف وسیعی از دستگاه ها کار کند، قفل امکانات خلاقانه تر، گردش کار ساده تر، به علاوه ادغام آسان تر با تجهیزات دیگر را باز کند. چهار ورودی آنالوگ می توانند همه چیز را از یک میکروفون برای یک پادکست انفرادی تا یک باند کامل برای پخش زنده در خود جای دهند. همچنین چهار خروجی هدفون با قدرت بالا و خروجی خط متعادل ¼ اینچی برای اتصال بلندگوها برای نظارت و پخش وجود دارد.
رابط‌های دوگانه USB-C اتصال دو رایانه یا دستگاه تلفن همراه را به طور همزمان با یک کانال USB مجازی اضافی برای اتصال برنامه‌های چت مانند زوم یا اسکایپ فراهم می‌کنند و پتانسیل همه چیز را از پادکست از راه دور گرفته تا سازماندهی تنظیمات پخش جریانی پیچیده را باز می‌کنند. گواهی Apple MFi یکپارچگی یکپارچه با دستگاه های iOS را تضمین می کند.
علاوه بر ورودی‌های USB، اتصال بلوتوث پیشرفته با گفتار باند وسیع وجود دارد که ضبط تماس‌های تلفنی با کیفیت فوق‌العاده را آسان می‌کند و همچنین می‌توان از آن برای پخش صدای شفاف و حتی اتصال بلندگوهای بی‌سیم به لطف عملکرد انتقال استفاده کرد. کاربران می‌توانند به صورت استریو یا چند آهنگی در یک اسلات میکرو اس‌دی داخلی، رایانه یا یک دستگاه ذخیره‌سازی خارجی با انتقال فوق سریع داده از طریق USB ضبط کنند. RØDECaster Pro II همچنین دارای اتصالات Wi-Fi و Ethernet است که کاربران را قادر می سازد تا سیستم عامل دائماً در حال تکامل را به صورت بی سیم به روز کنند.
چیدمان RØDECaster Pro II جدید تمیز و مرتب است. صفحه لمسی جایی است که کاربر می تواند … [+] به جلوه های جدید بی شماری از جمله پردازنده های صوتی APHEX با کیفیت استودیو دسترسی داشته باشد.
RØDERØDECaster Pro II کاملاً بازطراحی شده است. این هیچ تکامل نسخه اول نیست و دارای ویژگی های جدیدی است که ضبط را تا حد امکان ساده و کارآمد می کند. ویرایش صوتی روی برد، میکس منهای کانال‌های بلوتوث و USB، ارتباط دو طرفه MIDI، ده گزینه زبان، دکمه‌های بی‌صدا و گوش دادن، حالت گفتگوی سازنده، اتصال ورودی استریو با کنترل‌های پان، به‌علاوه تنظیمات از پیش تنظیم شده برای میکروفون‌های RØDE و موارد دیگر مدل های محبوب تنها برخی از ویژگی های ارائه شده است.
RØDE ادعا می کند که این راه اندازی تازه شروع RØDECaster Pro II است. از آنجایی که به موتور صوتی چهار هسته‌ای بسیار قدرتمند مجهز است، فضای زیادی برای باز کردن پیشرفت‌ها و ویژگی‌های بیشتر با ارتقاء مکرر وجود دارد تا کنسول به تکامل خود ادامه دهد. RØDECaster Pro II با مجموعه ای از لوازم جانبی اختیاری، از جمله RØDECover 2، یک پوشش محافظ با کیفیت بالا، یک پایه VESA، کیف حمل، کابل های رنگی و موارد دیگر عرضه خواهد شد.
قیمت و در دسترس بودن: RØDECaster Pro II برای پیش‌سفارش از روز سه‌شنبه، 24 مه 2022 با قیمت 699 دلار آمریکا در دسترس خواهد بود و در ژوئن ارسال خواهد شد. امیدوارم به زودی یک بررسی کامل از RØDECaster Pro II داشته باشم.
اطلاعات بیشتر:
اگرچه RØDECaster Pro II جدید به عنوان یک کنسول استودیوی پادکست ارائه می شود، به لطف ارتباط دو طرفه MIDI با DAW مورد علاقه شما، فقط در خانه ضبط می کند … [+] موسیقی.
ویژگی های RØDEKey:

* راه حل صوتی یکپارچه برای سازندگان محتوا، از جمله پادکست ها، پخش کننده های زنده، نوازندگان و غیره.
* پری امپ های انقلابی با نویز بسیار کم و با بهره بالا.
* موتور صوتی چهار هسته ای با کارایی بالا برای بهبود قدرت پردازش.
* پردازش صوتی APHEX با کیفیت استودیو برای کیفیت صدای عالی و انعطاف پذیری.
* جلوه‌های داخل هواپیما، از جمله Reverb، Echo، Robot، Pitch-Shifting و موارد دیگر.
* پدهای هوشمند برای تحریک صداها، جلوه های صوتی، دستورات MIDI و اقدامات میکسر در هشت بانک از هشت پد ایجاد 64 عملکرد منحصر به فرد.
* نه کانال با قابلیت تخصیص جداگانه، ویرایش دانه‌ای روی برد، پدهای هوشمند کاملاً قابل برنامه‌ریزی برای یک راه‌اندازی کامل.
* اتصال بلوتوث پیشرفته با گفتار پهن باند برای ادغام تماس تلفنی با کیفیت فوق العاده بالا و پخش جریانی صدا و نظارت بی سیم.
* دو رابط USB-C برای اتصال دو رایانه یا دستگاه تلفن همراه، ورودی های ترکیبی Neutrik درجه یک استودیویی برای اتصال میکروفون و ابزار، به علاوه اتصالات Wi-Fi و اترنت.
* صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی با وضوح بالا (با بازخورد لمسی) و رمزگذار چرخشی برای ناوبری و کنترل آسان.
RØDECaster Pro II کاملاً بازطراحی شده دارای ویژگی‌ها و اتصال است.
RØDE من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

farhangikhabari

توسط farhangikhabari