Wp Header Logo 619.png

به گزارش شهرآرانیوز، سعید صبوری اظهار کرد: انجمن مجریان و هنرمندان صحنه‌ای خراسان رضوی در دهه آخر صفر، موفق به اجرای ۸۰ ساعت برنامه متوالی و بدون وقفه شد. 

وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل اجرا‌های متنوعی از جمله سرود، نمایش‌های آیینی، مداحی، و برنامه‌های مجری‌محور بود که در عرصه میدان شهدا برگزار شد و با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم همراه شد.

دبیر انجمن مجریان و هنرمندان صحنه‌ای خراسان رضوی، بیان کرد: در این رویداد، حدود ۶۰ گروه هنری مشارکت داشتند که شامل ۴۷ مجری، ۴۰ گروه سرود، و ۸ گروه نمایش آیینی و … بود.

 صبوری با اشاره به تنوع برنامه‌ها گفت: ما در این ۸۰ ساعت از حضور هنرمندان، مجریان، گروه‌های سرود، و مداحان مختلفی از سراسر کشور، از جمله مجریان بین‌المللی از عراق، بهره بردیم. این برنامه‌ها توانستند جمعیت زیادی را به خود جذب کنند، به‌ویژه برنامه‌های مجری‌محور که با بیان خاطرات و مطالب مذهبی مرتبط با امام حسین و امام رضا (ع)، بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: با توجه به مکان برگزاری برنامه‌ها در میدان شهدا و نزدیکی آن به محل اسکان زائران، تعداد زیادی از مردم به صورت مستمر در این برنامه‌ها شرکت کردند. حتی در ساعات نیمه‌شب، استقبال از این برنامه‌ها بسیار زیاد بود، و اختتامیه که قرار بود ساعت ۱۲ شب به پایان برسد به دلیل حضور پرشور مخاطبان، تا ساعت یک بامداد ادامه پیدا کرد.

دبیر انجمن مجریان و هنرمندان صحنه‌ای خراسان رضوی، همچنین به نظرسنجی انجام شده در پایان این ۸۰ ساعت اشاره کرد و گفت: طبق نتایج نظرسنجی، بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد مخاطبان از برنامه‌ها رضایت داشتند و این امر نشان‌دهنده موفقیت ما در جلب رضایت مردم است.

وی در پایان به برنامه‌های آتی اشاره کرد و گفت: برای سال آینده قصد داریم به بهبود فضای استیجی و دکور برنامه‌ها توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم تجربه‌ای حتی بهتر از امسال را برای مخاطبان خود رقم بزنیم.

source