Wp Header Logo 784.png

«مادر سوجان» روایتگر تاریخ انقلاب شد

حسین تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: سریالی تلویزیونی «مادر سوجان» آخرین مراحل تصویربرداری را در شهرک غزالی پشت سر می گذارد. فصل اول این مجموعه در 64 قسمت تولید می‌شود و میثم آهنگری و مهدی کریمی تهیه این مجموعه تاریخی را بر عهده دارند. داستان این کار از قیام کوچک جنگلی آغاز و با پیروزی انقلاب به پایان می‌رسد.

وی افزود: بیش از یک سال است که این سریال تحت عنوان «سوجان» فیلمبرداری‌ می‌شود و البته این سریال فصل‌های دیگری هم خواهد داشت. این مجموعه با قصه‌هایش مخاطبان را به دل سه نسل از یک خانواده می‌برد؛ مادربزرگ، مادر و نوه که همان سوجان نام دارد. نقش مادربزرگ را ثریا قاسمی، مادر را حدیث نیک‌رو و سوجان را که غزاله اکرمی بازی می‌کنند. 

ثریا قاسمی، سیدمهرداد ضیایی، حمیدرضا نعیمی، مهران رجبی، مهدی صبایی، بهادر زمانی، علی مرادی، غزاله اکرمی، افشین غیاثی، رامین راستاد، حدیث نیکرو، ساغر عزیزی، شیرین محسنی، زهرا جهرمی، پریسا دوستی، فرج گل‌سفیدی، رضا عباسی، بهمن دان، اتابک نادری، فریده دریامج، علی علیپور، نگار بابایی، امین چنارانی، مهران ضیغمی، فرخنده طالبی، مرجان متقی، بهمن صادق حسنی، مرتضی عالم، فاطمه حاجوی، منیره حسین‌زاده، معصومه محمدپور، دلسا معجزی، مرسده جهانی، باقر یکتا، فریبرز زیده‌سرایی و عادل علیزاده بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. 

انتهای پیام

source