Wp Header Logo 2070.png

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، تفاهمنامه‌‌ مشترک میان سامان مرادحسینی رئیس شورای راهبری مجمع «رصتا» و امیر پرچمی مالک ایده نشان ایران‌فرهنگ مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی امضا شد.

امیر پرچمی در ابتدای این نشست، عنوان کرد: کمک و تسهیلگری در حوزه تولید آثار فاخر در تفاهمنامه اعطای نشان ایران‌فرهنگ مبتنی بر اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده و تمامی محصولات فرهنگی متناسب‌سازی شده بر محوریت شاخصه‌های تربیت، خلاقیت، هویت و سلامت اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: نشان ایران‌فرهنگ توصیف کیفی محصولات فرهنگی را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد و او را در جریان خرید و انتخاب آگاهانه قرار می‌دهد. این تفاهمنامه هم یاری‌گر تولیدکننده است که تولید آثار را متناسب با معیارهای ایرانی اسلامی پیگیری کند و هم برای مصرف‌کننده زمینه انتخاب آگاهانه را فراهم می‌کند. نشانه ایران‌فرهنگ تسهیلگر است و چهار شعار دارد؛ تولید هوشمندانه، مصرف آگاهانه، بازار فزاینده و جامعه بالنده.

رئیس شورای راهبردی «رصتا» در ادامه این نشست گفت: مجمع رصتا قرار است بین ساترا و رسانه‌ها تسهیلگری کند. یکی از عملکردهایی که این مجمع دارد عقد تفاهمنامه با مجموعه‌های فعال در حوزه فرهنگ و هنر است تا از انحصارگرایی و موضوعاتی که در این عرصه وجود دارد، جلوگیری کند.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

source