Wp Header Logo 2134.png
سردبیر هفته‌نامه «صبح صادق» گفت: کانال جعلی که به نام صبح صادق فعالیت می‌کند هیچ ارتباطی با هفته‌نامه صبح صادق معاونت سیاسی سپاه نداشته و گردانندگان آن به دنبال سواستفاده از نام و اعتبار این نشریه هستند.

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «علی حیدری» سردبیر هفته‌نامه «صبح صادق» با اشاره به کانال جعلی که از نام هفته‌نامه «صبح صادق» سوءاستفاده می‌کند، اظهار داشت: کانال جعلی که به نام این هفته نامه فعالیت می‌کند هیچ ارتباطی با هفته‌نامه صبح صادق معاونت سیاسی سپاه نداشته و گردانندگان آن به دنبال سوءاستفاده از نام و اعتبار این نشریه هستند.

ماجرای کانال جعلی صبح صادق چیست؟

حیدری خاطرنشان کرد: نشریه صبح صادق که بیش از دو دهه از انتشار آن می‌گذرد، به عنوان ارگان سپاه به تحلیل و تبیین تحولات روز می‌پردازد؛ رسالت و مأموریت این رسانه بصیرت‌افزایی و کمک به ارتقای دانش و بینش سیاسی خانواده بزرگ سپاه، بسیج و آحاد مردم به ویژه نیرو‌های انقلابی است.

وی افزود: مخاطبان عزیز توجه داشته باشند، کانال رسمی هفته‌نامه صبح صادق با شناسه «@ssweekly» تنها کانال رسمی این هفته‌نامه در تمام شبکه‌های اجتماعی است و علاقه‌مندان می‌توانند آخرین تحلیل‌ها را از این طریق دریافت کنند.

سردبیر هفته نامه صبح صادق در پایان تأکید کرد: به دلیل بی‌توجهی گردانندگان این کانال به تذکرات و با توجه به درخواست مخاطبان صبح صادق، موضوع سوء‌استفاده از عنوان نشریه رسمی معاونت سیاسی سپاه از مراجع حقوقی و قضایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 118

source