Wp Header Logo 2307.png

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی باغ‌موزه قصر، ویژه‌برنامه روایت مَعبَر به مدت شش شب در دو بخش اجرای صحنه‌ای و نمایشگاهی از تاریخ یکم تا ششم مهر اجرا می‌شود.

این برنامه با مشارکت مجمع پیشکسوتان و رهروان شهدای تخریبچی کشور، فرماندهی سپاه ناحیه شهید مطهری، شهرداری منطقه 7، آموزش و پرورش منطقه 7 و مدیریت فرهنگسراهای مناطق 4، 12، 15، 22 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دو بخش نمایشگاهی طی ساعت ۱۰ تا ۲۱ و بخش صحنه‌ای طی ساعت 19 تا 21 در محوطه روباز باغ‌موزه قصر اجرا خواهد شد.

در بخش ایستگاهی روایت مَعبَر شامل خدمات فرهنگی، معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای پایگاه‌های برگزیده بسیج سپاه منطقه 7، بازی و سرگرمی، عرضه محصولات و پذیرایی صلواتی و … صورت خواهد پذیرفت و همچنین بخش صحنه‌ای شامل روایتگری فرماندهان و غواصان تخریبچی عملیات والفجر ۸ و بازسازی صحنه نمادین اعزام رزمندگان به جبهه، اجرای حرکات نمایشی رزمی و زورخانه‌ای، اجرای گروه‌های نمایشی و سرودهای دانش‌آموزی، شعرخوانی، مسابقات متنوع و… خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه‌های این مراسم حماسی و معنوی می‌توانند به نشانی انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، خیابان شهدای ناجا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 96657401 و 96657408 تماس بگیرند.

انتهای پیام

source