Wp Header Logo 2372.png

به گزارش ایکنا؛ کتاب «ماهی ماه» نوشته عطیه حجتی است که در 208 صفحه رقعی از سوی انتشارات نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب شامل مجموعه نامه‌های حجتی به مادرش است.

حجتی طی 110 نامه به روزمرگی‌ها،‌ اتفاقات زندگی‌، مرور گذشته،‌ حال و احوال شخصی‌، محبت‌ها و عذرخواهی‌هایش از مادرش پرداخته است،‌ در عین حال محتوای نامه‌ها عام و برای مخاطب جذاب و البته به لحاظ عاطفی تاثیرگذار است.

کتاب حاضر به بررسی عواطف انسانی و روابط عمیق میان افراد می‌پردازد. این اثر با نثری شاعرانه و احساسی، داستانی را روایت می‌کند که در آن شخصیت‌ها در جستجوی معنا و ارتباطات عاطفی هستند.

«ماهی ماه» به دلیل موضوعات عاطفی و فلسفی‌اش، می‌تواند برای خوانندگانی که به ادبیات عمیق و تأمل‌برانگیز علاقه دارند، جذاب باشد.

این کتاب به بررسی احساسات انسانی، غم و شادی، و جستجوی معنا در زندگی می‌پردازد و می‌تواند به خوانندگان کمک کند تا با احساسات خود بهتر ارتباط برقرار کنند و درک عمیق‌تری از روابط انسانی پیدا کنند. به طور کلی، «ماه ماهی» کتابی است که می‌تواند برای هر کسی که به دنبال درک عمیق‌تری از زندگی و احساسات انسانی است، مفید و جذاب باشد.

درک عمیق از زندگی و احساسات انسانی به روایت «ماهی ماه»

در فرازی از کتاب چنین می خوانیم:

این منم که سال‌ها تو را شریک جستجو‌هایم کرده‌ام و برای فرضیه‌هایم از تو تأیید خواسته‌ام. تو را با بلیت خیال به مقصد‌های ناشناخته برده‌ام و حیرت زده‌ات کرده‌ام. گاهی به غم‌های ناخوانده مهمانت کرده‌ام و گاهی خنده‌های سرزده بر لبت کاشته‌ام.

تو هم‌صحبت همیشه منی و مقصد همه نامه‌های ناتمامم. چه غم از شب و پریشانی وقتی تو ماهی ماه، بتاب و در روشنای تابیدنت مرا بخوان و از خواندن اشک و لبخند‌های مکتوبم خسته نشو.

انتهای پیام

source