Wp Header Logo 3347.png

با همکاری مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه؛

دروره آموزشی «کنشگری رسانه‌ای در مواجهه با شبهات» برگزار  می شود

کارگاه آموزشی روش‌شناسی و پاسخ به شبهات با عنوان «کنشگری رسانه‌ای در مواجهه با شبهات» از سوی مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) و با همکاری مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کارگاه آموزشی روش‌شناسی و پاسخ به شبهات با عنوان «کنشگری رسانه‌ای در مواجهه با شبهات» از سوی مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) و با همکاری مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این کارگاه ویژه فراگیران دوره تابستانه (قمصر) و کنشگران فضای مجازی و رسانه است و سرفصل‌های دوره: تکنیک ها و فنون اقناعی، تفکر نقادانه و خلاقانه، اخبار جعلی و شیوه های مواجهه با آن، رسانه شناسی و سفره رسانه‌ای، آینده شناسی رسانه و فناوری، مخاطب شناسی، جنگ روایت ها و شیوه های کنشگری موثر رسانه ای در جهاد تبیین است.

گفتنی است این دوره با حضور استاد جناب آقای محمد لسانی کارشناس و پژوهشگر رسانه و کارگاه بصورت حضوری برگزار می شود و ظرفیت ثبت نام بسیار محدود می‌باشد.

دروره آموزشی «کنشگری رسانه‌ای در مواجهه با شبهات» برگزار  می شود

شایان ذکر است زمان ثبت‌نام ۵ لغایت ۱۰ مهر و تاریخ برگزاری پنجشنبه ۱۲ مـــهرماه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸ در قم، ابتدای بلوار امین، مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها در سالن جلسات امام خمینی رحمة الله است.

لازم به ذکر است هزینه ثبت‌نام ۲۰۰ هزار تومان (با احتساب ۵۰% تخفیف) و امکانات دوره؛ ارایه گواهی معتبر دوره تکمیلی و پذیرایی و لینک ثبت‌نام: https://formafzar.com/form/4bmno است؛ جهت ارتباط با مسئول برگزاری به نشانی https://eitaa.com/Peyghami7880 و شماره تماس 09124527880 ارتباط بگیرید.

source