Wp Header Logo 842.png

به گزارش ایکنا به نقل از انتشارات شهید کاظمی، این انتشارات برحسب وظیفه و وسع، در تلاش است تا به‌مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و سالروز حماسه طوفان‌الاقصی، قدم کوچکی را برای حمایت مردم مظلوم لبنان بردارد. به‌ همین مناسبت پویش مطالعاتی راه نصرالله را برگزار کرده که تا 20 مهر ادامه دارد.

قرار است بخشی از مبلغ فروش کتاب‌های نشر شهید کاظمی در این پویش، به جبهه مقاومت لبنان اختصاص پیدا کند. پویشی که علاوه بر تخفیف، نشانک‌های کتاب با طرح جریان مقاومت به‌صورت رایگان تقدیم مخاطبان خواهد شد. ضمنا به برخی از سفارش‌ها تحت شرایط ویژه، یک آویز ماشین سفالی طرح مقاومت به‌ عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.  علاوه‌ بر این جوایز نفیسی به قید قرعه به مخاطبان اهدا خواهد شد.

در این پویش کتاب‌هایی همچون مرد ابدی (دوره 3 جلدی)، مجموعه 9 جلدی تبار انحراف، مجموعه 3 جلدی تو زودتر بکش، سفرنامه الی، مجموعه 5 جلدی رمان امنیتی خانه عنکبوت، خط مقدم، پدر معنوی حزب‌الله، مردی با آرزوهای دوربرد، آخرین روز جنگ، اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح نه حرف اضافه، پرونده فوق سری 2040 و چندین کتاب خواندنی دیگر در این پویش قرار دارند.

در این خبر آمده؛ «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.»

این جمله از رهبر معظم انقلاب در هفتم مهر و بعد از شهادت سید حسن نصرالله، حجت را بر همه تمام کرد تا در مقابل ظلم‌ها و جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم لبنان، قدمی برداریم و کاری انجام دهیم.

علاقمندان به آثار حوزه مقاومت، یهودشناسی، نفوذ و آثار اطلاعاتی امنیتی می‌توانند هم به‌ صورت حضوری و هم مجازی این آثار را از آدرس‌های زیر تهیه کنند:

حضوری: قم خیابان معلم مجتمع ناشران طبقه همکف پلاک 36 فروشگاه انتشارات شهید کاظمی از 8 صبح تا 8 شب
مجازی:

https://manvaketab.com/subhomelist/8/48/

انتهای پیام

source