Wp Header Logo 1175.png

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زخم زیتون»، «های پاور»، «شهر راز»، «لونه شغال»، «لارو»، «مهاجر»، «ریسمانی نزدیک تر از رگ» و پنجشنبه و جمعه 19 و 20 مهر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «های پاور» به کارگردانی هادی محمدپور، جمعه 20 مهر ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم نقش پدافند هوایی ارتش در عملیات والفجر هشت و طرح ابتکاری شهید منصور ستاری به تصویر کشیده شده است. این فیلم به بررسی دقیقی از نقش و اهمیت پدافند هوایی در موفقیت عملیات نظامی و تلاش‌های شجاعانه شهدا در مقابل دشمن می‌پردازد. اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی و مجید پتکی در فیلم سینمایی «های پاور» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «زخم زیتون» به کارگردانی محمدرضا آهنج، جمعه 20 مهر ساعت 2:30 بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی یاسمین ارنادوط، عدی رعد و فیونا فیاض خواهیم دید: یوسف مردی جوان، و یکی از اعضای فعال شاخه مقاومت لبنان است. او در پوشش یک فروشنده دوره گرد، به جمع آوری اطلاعات از اراضی تحت اشغال صهیونیست ها مشغول است.

انیمیشن سینمایی «شهر راز» به کارگردانی مازیار محمدی‌نژاد، جمعه 20 مهر ساعت ۸:00 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان در مورد نوجوانی از شهر شیراز است که در اثر یک اتفاق عجیب به گذشته سفر می‌کند. او در آن شهر باستانی، با ماجراهای شگفت‌انگیزی روبه‌رو می‌شود که برای حل آنها باید از دانش خود استفاده کند. 

فیلم تلویزیونی «لونه شغال» به کارگردانی رضا دادویی، شنبه 21 مهر  ساعت 2:30 بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: پلیس مبارزه با مواد مخدر یک اشپزخانه شیشه را زیر یک کانتیر در یک انبار ماشین های اسقاطی کشف می کند. در همان حوالی جنازه سوخته فردی به نام سعید را می یابند که در کار قاچاق و تولید مواد مخدر بوده است. علی عمرانی، پیمان شریعتی و نیما رئیسی در فیلم تلویزیونی «لونه شغال» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «لارو» به کارگردانی «علی نسایی»، پنج‌شنبه 19 مهر ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان «لارو» آمده است: مرتضی مقدم در یک شرکت هلدینگ کار می‌کند. سارا مظاهری شرکت را اداره می کند و  به او اعتماد زیادی دارد. سارا از او می خواهد که با وی به کانادا سفر کند. که مقدم طفره می‌رود. رضا اخلاقی راد، فرید قبادی، احسان الله امانی، الهام نامی در این فیلم بازی کرده‌اند.

در حال تکمیل / حاتمی‌کیا با «مهاجر» به شبکه چهار می‌آید + فیلم

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «مهاجر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه 20 مهر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در این فیلم خواهید دید: هواپیماهای بدون سرنشین مهاجر که از روی زمین کنترل می‌شود جهت انجام عملیاتی شناسایی در پشت خطوط دشمن به کار گرفته می‌شوند. به‌دلیل برد محدود دستگاه کنترل، خلبانان در دو ایستگاه مقابل، رودرروی هم و در خطوط دشمن مستقر می‌شوند. علی‌رضا حاتمی، علیرضا حیدری و ابراهیم اصغرزاده در فیلم سینمایی «مهاجر» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه پویا

فیلم تلویزیونی «زنگ آخر» به کارگردانی زنده یاد شهرام عبدلی، پنج‌شنبه 19 مهر ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه پویا پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: پسری نوجوان در جستجوی مادربزرگ خود که قبلا بازیگری معروف بوده است همیشه از مادرش که پزشک بیمارستان است پرس و جو می کند. پدرش نیز که مدیر عامل یک کارخانه آب معدنی در شهرستان است همیشه دور از خانه است. زنده یاد شهرام عبدلی، نیلوفر شهیدی، حسن اسدی، سامان گوران و مینا جعفرزاده در فیلم تلویزیونی «زنگ آخر» بازی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «افسانه 98» به کارگردانی احسان عبدی‌پور، جمعه 20 مهر ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: یک کشتی خارجی در بندر «بوشهر» پهلو می‌گیرد و ناخدای کشتی که او هم فردی خارجی است در بیمارستان بستری می‌شود! بچه‌های نوجوان بندر که همیشه عادت دارند در ساحل دریا به جستجوی اجناس به جا مانده از کشتی‌ها بپردازند؛ این‌بار در جستجوی خود یک جعبه عجیب را پیدا می‌کنند. آن‏ها تصور درستی از این جعبه ندارند و همراه آن نوشته‏ای به زبان انگلیسی را برای ترجمه نزد کاپیتان سلمان می‏برند تا نوشته را برای آن‏ها ترجمه کند. محمدرضا مصیبی، میثم فرهومند، جعفر بهبهانی و هادی مرشدپور در فیلم تلویزیونی «افسانه 98» بازی کرده‌اند.

در حال تکمیل / حاتمی‌کیا با «مهاجر» به شبکه چهار می‌آید + فیلم

شبکه افق

فیلم سینمایی «سنعود» به کارگردانی محمد سلیم ریاض، جمعه 20 مهر ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. این فیلم با بازی عبدالحليم رايس، حسّان الحساني، محمد بن قطاف، زهره فايزه، رفيق سبيعي و هالة شوكت؛ داستان زندگی یک مبارز فلسطینی به نام حایل و چگونگی اشغال فلسطین و آواره‌شدن مردم این سرزمین است. ملحق شدن حایل به مجاهدین و انتخاب وی به‌عنوان فرمانده عملیاتی که به کمک یارانش توانست تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها را بکشد.

فیلم سینمایی «ریسمانی نزدیک تر از رگ» به کارگردانی مسعود اطیابی، جمعه 20 مهر ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی جورج شلهوب، منی کریم، محمد علاءالدین و ان ماری سلامه آمده است: مردی لبنانی به نام ابوهانی به همراه همسر و دو فرزندش علی و سلما در مزرعه خود در مرز سرزمین های اشغالی زندگی می‌کند. یک روز دختر و پسرش برای بازی از مزرعه بیرون می روند. علی از خواهرش جدا شده و وارد منطقه نظامی صهیونیست‌ها می‌شود تا از قفسه کبوترها چند جوجه بردارد. 

انتهای پیام

source