به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ ملیکا شعبان بازیگر سریال تاوان به کارگردانی شهرام شاه حسینی در اولین تجربه بازیگری‌اش نقش یک دختر بچه نابینا را در هفت سالگی بازی کرده است. او دوره بازیگری را از کودکی نزد مرحوم امین تارخ و مهدی فخیم زاده گذرانده بود. ملیکا شعبان از بین صدها نفر که برای تست بازیگری آمده بودند برای نقش «گلی» در سریال تاون انتخاب شد.

ملیکا شعبان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه چگونه توانست این نقش را بازی کند، گفت: برای اینکه بتوانم نقش یک دختربچه نابینا را بازی کنم چندین بار با کودکان نابینای بهزیستی دیدار کردم.

وی می‌گوید: همراه مادرم به آنجا می‌رفتم و به حرکات و نوع رفتار بچه‌های نابینا نگاه می‌کردم.

ملیکا شعبان افزود: علاوه بر این، کمک‌های شهرام شاه حسینی برای بازی کردن نقش یک نابینا خیلی موثر بود.

بازیگر نقش گلی در سریال تاوان در ادامه، خاطره‌ای از این فیلم بیان کرد و گفت: این سریال در جواهرده رامسر فیلمبرداری می‌شد. سرما در آن زمان به حدی بود که در حین فیلمبرداری چشم‌هایم قفل شد و فشارم افتاده بود. برای اینکه وضعیتم بهتر شود مرا به درمانگاهی در نزدیکی‌های جواهرده بردن تا کمی حالم بهتر شود.

وی افزود: همچنین چکمه‌های زرد رنگم از سرما خشک شده بود و از پاهایم در نمی آمد که با کمک آقای کامران تفتی با آتش آن ها را گرم کردم و از پایم درآوردم.

ملیکا شعبان به این نکته هم اشاره کرد که این نقش را بدون لنز و عینک با چشمان باز بازی کرده است.

ملیکا شعبان در پاسخ به اینکه آیا باز هم نقش یک نابینا را بازی می‌کند گفت:بله حتما این کار را میکنم.به عقیده ی من یک بازیگر باید بتواند هر نقشی را بازی کند.

ملیکا شعبان متولد فروردین 1381 در فیلم های سینمایی مثل «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و «هیس دختر ها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده نیز بازی کرده است.

انتهای پیام/

source