Wp Header Logo 2371.png
بسته‌های جدید عمره منتظر تقاضای زائران

با توجه به اینکه تا پایان پاییز فقط نیمی از ظرفیت پیش‌بینی شده برای عمره محقق می‌شود، سازمان حج می‌گوید که «استقبال باشد، ظرفیت‌ها را بیشتر می‌کنیم.»

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، از حدود ۶ میلیون دارنده فیش عمره، ۱۱۳ هزار نفر طی یک ماه و نیم اخیر برای تشرف به این سفر معنوی اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۸ هزار زائر با پرداخت هزینه سفر، ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند، می‌گوید که «بیش از ۲۴ هزار نفر به عمره رفته‌اند.» به طوری که اکنون بیش از ۱۰ هزار ایرانی در مکه و مدینه هستند و ۱۴ هزار نفر هم از عمره بازگشته‌اند.

تشرف زائران عمره پس از ۹ سال وقفه از ۲۸ شهریور آغاز شد. بر اساس برنامه در این دوره (تا پایان پاییز) ۱۷۰ هزار نفر به زیارت خانه خدا اعزام خواهند شد.

اکنون روزانه ۱۰۰۰ نفر به زیارت خانه خدا مشرف می‌شوند.

 

در صورتی که ظرفیت افزایش پیدا نکند، در آبان و آذر ۶۰ هزار نفر دیگر می‌توانند به عمره بروند. به این ترتیب در این دوره تعداد زائران اعزامی نصف ظرفیت تعیین شده (۸۵ هزار نفر) می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت عمره سعادت نصراله فرهمند می‌گوید که «در صورت استقبال زائران، ظرفیت‌ها را بیشتر و بسته‌های جدید عمره ایجاد می‌کنیم.»

source