Wp Header Logo 2532.png
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: شهادت سردار مقاومت یحیی سنوار برای جامعه مقاومت ضربه سختی بود، اما قطعاً به‌وسیله شهادت او، جریان مقاومت بیش از گذشته مقاوم می‌شود. 

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در دفتر حماس، ضمن تسلیت شهادت «یحیی سنوار» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت سردار مقاومت یحیی سنوار برای جامعه مقاومت ضربه سختی بود، اما قطعاً به‌وسیله شهادت این رهبر مقاومت، جریان مقاومت بیش از گذشته مقاوم می‌شود. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: شهادت یحیی سنوار، درخت مقاومت را بیش از پیش مقاوم می‌کند

وی افزود: با توجه به آنکه شهید سنوار ترور شد، به شهادت رسید و رژیم صهیونیستی این عالِم را از ما گرفت، اما این شخصیت از ترور شخصیتی نیز در امان نبود؛ متأسفانه رژیم صهیونیستی و ایادی آنان در کشور‌های دیگر با مطالب دروغین، این شخصیت را آزار دادند. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: با اینکه شهید سنوار سال‌ها در زندان مقاومت کرد، اما ذره‌ای از ایمان و جهاد دست نکشید و اسطوره شد.

وی در پایان تصریح کرد: فردوسی‌ها باید شاهنامه‌های امروز را بنویسند و شخصیت سنوار‌ها را به شعر بیاورند که چگونه این بزرگان، مقا‌مت کردند.

انتهای پیام/ 134

source