Wp Header Logo 2611.png
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام فیلم ۲۰۶۷
کارگردان ست لارنی
بازیگران کدی اسمیت-مک‌فی
موسیقی Kirsten Axelholm
Kenneth Lampl
فیلم‌بردار ارل درسنر
تدوین‌گر شان لاهیف

شرکت
تولید

آرکادیا

توزیع‌کننده آرال‌جی‌ای فیلمز

تاریخ‌های انتشار

  • ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (United States)

مدت زمان

۱۱۴ دقیقه
کشور استرالیا
زبان انگلیسی

دانلود فیلم ۲۰۶۷ 2020 2067 با زیرنویس فارسی چسبیده و تماشای آنلاین • فیلمر

خلاصه فیلم

داستان فیلم در سال ۲۰۶۷ اتفاق می‌افتد؛ زمانی که زمین به دلیل گرمایش جهانی تقریباً از بین رفته است و تعداد محدودی از انسانهای باقی مانده به بیماری‌های تنفسی ناشی از کمبود اکسیژن دچار شده‌اند.

ایتان با سفر به آینده، مأمور یافتن درمان این بیماری‌ها می‌شود و می‌فهمد که گونه‌های منقرض شده گیاهی، تنها راه حل نهایی نجات جهان و بشر هستند و با ارسال گیاهان، انسان‌ها و کره زمین را نجات می‌دهد.

نقد و بررسی فیلم سینمایی 2067 به همراه جزئیات و خلاصه داستان | کدومو

 

درباره فیلم

«2067» فیلمی امریکایی در ژانر علمی تخیلی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط سث لارنی کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا لارنی به همراه دیو پترسون نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به کودی اسمیت مک فی، رایان کوانتن و سانا شیخ اشاره کرد. «2067» در تاریخ 2 اکتبر 2020 از طریق پلتفرم های آنلاین به نمایش درآمد.

فیلمساز موفق شده در همان ابتدای فیلم به بیننده نشان دهد که مجموعه ای از قوانین علمی سفر و حضور شخصیت در آینده را توجیه می کنند اما به توضیح بیش از حد این پدیده ها نمی پردازد. به جای این کار بیننده می تواند دائمی بودن این فناوری را ببیند و همین حضور همیشگی فناوری باعث می شود بیننده بتواند وجود این تکنولوژی را باور کند. وقتی در یک سوم ابتدایی فیلم بیننده کاملا در دنیای فیلم قرار گرفت فیلم آرام آرام توجه را از روی این جنبه های فنی برمی دارد تا داستان اساسی خود در مورد بشریت و محیط زیست را تعریف کند. این داستان از جایی شروع می شود که انسان ها در سال 2067 به طور کامل محیط زیست کره زمین را از بین برده اند و باعث بروز مشکلاتی مانند همه گیری بیماری، سیل های دائمی و کمبود اکسیژن شده اند. دنیایی که لارنی (کارگردان) در فیلم بنا کرده به شدت واقعی و باور پذیر است، ما رد پای تمام این معضلات زیست محیطی را در دنیای خودمان می توانیم پیدا کنیم و به همین خاطر خیلی زود با محتوای فیلم ارتباط برقرار می کنیم. کارگردان سعی کرده فضاسازی را با ارائه تصاویر پرجزئیات و زیبا پیش ببرد. شخصیت اصلی فیلم به نام ایتن یک سیگنال عجیب را از آینده دریافت می کند و مجبور می شود همسر مریضش را رها کند تا برای نجات جهان به آینده سفر کند. در بخش هایی که ایتن را در آینده می بینیم دو نکته برای موفقیت فیلم اهمیت اساسی داشته اند: در وهله اول کارگردان سعی کرده تا حد ممکن به کنجکاوی بیننده در مورد این دنیا پاسخ دهد و در وهله دوم حضور دوست شخصیت اصلی به نام جود که برای کمک به او به آینده سفر می کند. لارنی (کارگردان) با هوشمندی بسیار موفق شده کنجکاوی بیننده نسبت به جهان آینده را به بازی بگیرد و مدام توجه بیننده را حول داستان اصلی فیلم نگه دارد، از طرف دیگر حضور جود باعث می شود شخصیت اتان بتواند درونیات خود را با او در میان بگذارد در نتیجه بیننده بیشتر او را می شناسد و به شخصیت او نزدیک می شود. البته در اینجا بازی با کیفیت رایان کوانتن در نقش جود هم بسیار به کمک فیلم آمده چرا که او توانسته به خوبی بازی خود را برای تکمیل کار بازیگر نقش اصلی فیلم به کار بگیرد. «2067» با بازی های با کیفیت و داستان جذابش به یک فیلم علمی تخیلی تاثیرگذار درمورد بحران زیست محیطی تبدیل شده است، فیلمی که شعار نمی دهد اما پیام های بسیار عمیقی درمورد انسانیت و برخورد ما با بحران را در خود دارد.

source