ممکن است نقطه قوت شما ویدیوها، گرافیکها یا پادکستها باشد، اما نوشتن پایه و اساس اکثر محتواهایی است که تولید میشوند. نقطه قوت شما در تولید محتوا چیست؟ برای تبلیغ محتوای خود، به این فکر کنید که مخاطبان شما در چه کانالهایی هستند. به مخاطبان خود بگویید که چرا محتوای شما برای آنها مهم است. فکر میکنید چرا نصرت گوکچه نزدیک ۴۰ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد اما فرضاً شوهر عمه شما که کلی هم ادعای آشپزی دارد، تعداد فالوورهایش از ۲۰۰ تا بیشتر نمیشود؟ محتوا همه جا وجود دارد، اما موفقیت آن به توانایی شما در تطبیق آن با رسانهای بستگی دارد که در آن قرار میگیرد. ایجاد محتوا برای بازاریابی رسانههای اجتماعی یک هنر است و ارزش وقت شما را دارد، زیرا ۳.۹۶ میلیارد کاربر در سراسر جهان در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی فعالیت دارند. اما اگر به یک برنامه منظم برای انتشار متعهد باشید، مانند ارسال یک پست جدید هر چهارشنبه، مخاطبان شما انتظار دارند که پستهای منتشر شده در روزهای چهارشنبه را ببینند. اما مزیت CMS در تولید محتوا چیست؟
محتوای وبلاگ یک منبع رایگان است که اغلب مستقیماً با فروش مرتبط نیست، اما نباید آن را دست کم گرفت. اگر تصمیم گرفتید که از همین امروز کارشناس تولید محتوا شوید، پیشنهاد میکنیم که راهنمای کامل چگونه کارشناس تولید محتوا شویم را بخوانید. ، باید دستورالعمل سئویی گوگل را بر اساس تجربه سئوکارها و دیجیتال مارکترها بخوانید. برای دسترسی به این محتوا، مخاطبان شما باید فرمی را پر کنند و ایمیل خود را ارائه کنند. از عناوین، توضیحات متا و سایر تیزرها استفاده کنید تا مخاطبان خود را وادار به خواندن کنید. وزارت امورخارجه را بررسی کنیم وفراموشمان شد . این ایدهها هنوز برای تولید محتوا مناسب نیستند و باید آنها را بر اساس ویژگیهای گروههای بزرگتری از مشتریان بررسی کنید. اکنون که تعیین کردهاید کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید، وقت آن است که ایدههای محتوا را مورد بررسی قرار دهید. محتوای وبسایت باید روی سه مورد تمرکز کند: پرسونای مخاطب شما، کلمات کلیدی هدف و ارائه راه حل. بنابراین، میتوانید به راحتی به یک صفحه فرود در مقاله وبلاگ خود لینک دهید یا یک محتوای پیشنهادی را در یک ایمیل وارد کنید تا مخاطب بتواند آن را دانلود کند. وقتی صحبت از اشتراکگذاری محتوا میشود، سوالات و ویدیوها بیشترین تعامل را دارند.
تولید محتوا در حوزههای مختلفی مانند وبلاگ، ایمیل، کتاب نویسی، شبکههای اجتماعی، توضیح محصول، لندینگ پیج و عنواننویسی از مهمترین خدماتی است که تیم رایتینا ارائه میدهد. شما میتوانید این کار را از طریق رسانههای مختلف از جمله شبکههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و حتی تبلیغات کلیکی انجام دهید. در واقع میتوان موشنگرافیک را نوعی ویدئوی انیمیشنی دانست که از حرکت گرافیکها پدید میآید. تحقیقات HubSpot نشان میدهد که بهترین راه برای سازماندهی محتوا از طریق خوشههای موضوعی(Topic Clusters) است، به این معنی که یک صفحه ستونی طولانی و جامع بر اساس یک کلمه کلیدی ایجاد میکنید که به محتوایی که در موضوعات فرعی مرتبط با آن ایجاد کردهاید (مثلا پستهای وبلاگ) لینک میدهد. واقعیت این است که وقتی که جلسه تمام میشود آقایان دیده اید که مراجعات فراوانی میشود واصولا من از در مجلس ک وارد میشوم کسان زیادی نامه دست من می دهند این نامه طولانی که مثل بقیه چیزها یک نامه معمولی تلقی میشود چو ایشان به من دادند نگفتند که استعفا نامه است . مرحله دهم تولید محتوا: کار تمام نشده! ممکن است بخواهید محتوا را به مرور زمان ویرایش کنید، یا ممکن است چند روز صبر کنید و کار را با ذهنی بازتر و ایدهای تازه مرور کنید.
با پرداختن به موضوعات فرعی یا تلاش برای توضیح چندین موضوع نیمه مرتبط در یک محتوا، خواننده خود را گیج نکنید. میتوانید برای ایده یافتن از کتابهایی که خواندهاید، مطالعات صنعتی، سایتهای رقبا یا جستجوهای مرتبط در SERP، الهام بگیرید. توییتر: بهترین قابلیتهای توییتر شامل پیامهای کوتاه، تصاویر، هشتگهای مرتبط و ریتوییتها است. بهترین محتوا برای جذب لید آن است که مشکلی را برای کاربر شما حل میکند. اگر به درستی خودتان را جای او بگذارید، بهترین استفاده را از تولید محتوای how to خواهید برد. میشود و بازدیدکنندگان شما میتوانند آن را دانلود کنند. اکنون، باید بررسی کنید که آیا این ایدهها میتوانند در مقیاس بزرگتر و برای گروه مخاطبان بزرگتری اعمال شوند یا خیر. مثلاً پیجهای فروش کتاب میتوانند در روز جهانی کتاب و کتابخوانی پست بگذارند. بعد از آن، پیش نویس اولیه برای قرار گرفتن در سایت را آماده کنید. همانطور که شروع به تجربه کردن داستان گویی میکنید، به یاد داشته باشید که این داستان را به تصویر بکشید، نه اینکه توضیح دهید.