آیا از هر قطعه آن استفاده می کنیم؟
getty برای دانش آموزان، سال تحصیلی ممکن است پایان ناپذیر به نظر برسد. برای معلم، ممکن است کوتاه و ناکافی به نظر برسد. برای سیاستگذاران، ممکن است بی‌نهایت انعطاف‌پذیر به نظر برسد، که بتواند با افزودن یک برنامه اجباری دیگر در مورد یک موضوع مهم روز سازگار باشد.
منتقدان آموزش عمومی، که به دوره ریگان «ملتی در خطر» بازمی‌گردند، اغلب این منتقد ضرب المثل رستوران (غذاهای وحشتناک و وعده‌های غذایی بسیار کم) را با فراخوانی برای یک روز مدرسه یا سال تحصیلی طولانی‌تر تکرار می‌کنند.
ساعات مورد نیاز در سال از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است، آریزونا 720 ساعت و تگزاس به 1260 ساعت نیاز دارند. هشت ایالت در حال حاضر چهار روز هفته اجازه می دهند. ایالت ها حداقل ها را تعیین می کنند، اما بسیاری از مناطق مدارس محلی ترجیح می دهند از آنها تجاوز کنند. مدارس ایالات متحده معمولاً کمتر از 7 ساعت در روز و در حدود 180 روز در سال کار می کنند.
در سطح بین المللی، تنوع قابل توجهی وجود دارد. فنلاند رتبه برتر تقریباً پنج ساعت در روز مدرسه دارد که شامل زمان استراحت و ناهار می شود. روزهای مدرسه در چین برای دانش آموزان دبیرستانی می تواند 10-12 ساعت طول بکشد.
تحقیقات جدید متیو کرافت (دانشگاه براون) و سارا نوویکوف (استنفورد) تصویر دقیق‌تری از نحوه استفاده آمریکا از ساعات مدرسه خود ایجاد می‌کند (مقاله کامل اینجا پشت دیوار است، اما نسخه کاغذ کار در اینجا موجود است).
اطلاعات بیشتر برای YOUKieran Culkin 'A Real Pain' در این هفته در جریان دیجیتال قرار می گیرد. توضیح می دهد که وحشت حسی از 'Nosferatu' معامله لیکرز به شکل دادن به بازار تجارت NBA کمک می کند برخی از یافته های آنها واضح و مفید هستند. کرافت به کوری ترنر در NPR گفت: "هفته های مدرسه چهار روزه برای یادگیری دانش آموزان مضر است و به نظر نمی رسد برای حفظ معلم مفید باشد." به نظر می رسد که چهار روز هفته ساعات آموزشی کمتری برای دانش آموزان داشته باشد.
این مطالعه نشان داد که محدوده بین بیشترین و کمترین ساعات صرف شده در مدارس حدود 200 ساعت است که معادل بیش از پنج هفته مدرسه است.
معلمان به ویژه به بخشی از مقاله که ساعات آموزشی از دست رفته در طول روز را در نظر می گیرد، علاقه مند خواهند بود. محققان مطالعه عمیقی در منطقه مدرسه دولتی پراویدنس انجام دادند و متوجه شدند که وقفه‌هایی برای معلمان بسیار آشنا خواهد بود. علاوه بر مسائل رفتاری و انتقال بین بخش‌های درس، به دلیل غیبت دانش‌آموز، وقفه‌های بیرونی و غیبت معلم، زمان از دست می‌رود.
بسیاری از وقفه‌ها در اختیار مدیریت ساختمان و سیاست‌های ساده است، مانند مواردی که بر زمان انتشار اطلاعیه‌ها یا نحوه و زمان فراخوانی دانش‌آموزان به دفتر حاکم است. اینها ممکن است مسائل جزئی به نظر برسند، اما با هم جمع می شوند. بیرون کشیدن دانش آموز از کلاس ممکن است تنها به مدت پنج دقیقه باعث اختلال در کلاس شود، اما اگر این کار هر روز به مدت 180 روز تکرار شود، 15 ساعت زمان آموزشی است. محققان در مجموع 258 ساعت از زمان آموزشی را در یک سال از دست دادند.
آن 258 ساعت موارد دیگری مانند فعالیت های غیر آموزشی را شامل نمی شد. این تحقیق به میزان زمان آموزشی از دست رفته در آزمون‌های بزرگ استاندارد، زمان صرف شده نه تنها برای شرکت در آزمون، بلکه برای آماده‌سازی و تمرین برای آن پرداخته است.
محققان همچنین به موضوع دیگری اشاره می کنند. در حالی که زمان آموزشی عنصر حیاتی در مدرسه است، مدرسه همچنین جایی است که کودکان و نوجوانان زندگی خود را می گذرانند و یاد می گیرند که چگونه از نظر اجتماعی عمل کنند. یک مدرسه می تواند تصمیم بگیرد که در هر دقیقه از روز مدرسه چیزی جز آموزش ناب اجازه ندهد، اما چقدر انسانیت از یادگیری دانش آموزان در چنین سیستمی محروم می شود. مدارس "سازمان های اجتماعی پیچیده ای هستند که در آن اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می دهد."
محققان پیشنهاد می کنند که تأثیر مستقیم زمان یادگیری قابل توجه است. آنها توصیه می کنند که ایالت هایی با نیازهای پایین آنها را افزایش دهند. و در حالی که هزینه افزایش زمان یادگیری بدون اختلال ممکن است برای برخی از مناطق گران باشد، هر منطقه می تواند به اقداماتی مانند زمان شروع بعدی برای دانش آموزان مسن تر و کلاس های اصلی صبحگاهی توجه کند تا از پربازده ترین ساعات روز دانش آموزان استفاده کند.
محققان همچنین توصیه ای را تکرار می کنند که اکثر معلمان نیز انجام می دهند. دفتر جلویی در هر ساختمان می تواند زمان آموزشی را به ارزش اصلی تبدیل کند، که فقط برای شدیدترین و فوری ترین موارد اضطراری قطع شود.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. پیتر گرین به دنبال پیتر گرین 39 سال را به عنوان معلم انگلیسی دبیرستان در شهر کوچک غربی پنسیلوانیا گذراند. او در مورد چگونگی تأثیر سیاست‌ها و شیوه‌ها بر کلاس‌های درس برای بیش از یک دهه، و از سال 2018 برای فوربس نوشته است. او را برای اخبار و تحلیل‌های بحث‌های آموزشی، شیوه‌های آموزشی، جنگ‌های فرهنگی، بحث‌های آموزشی سیاسی، و معنای همه آن برای کلاس‌های درس واقعی دنبال کنید. . ">

تولید محتوا تخصصی

farhangikhabari

توسط farhangikhabari