Toplinedisney روز چهارشنبه برنامه هایی را برای افزایش قیمت های سنگین برای برنامه های دیزنی+ و Hulu Premium خود اعلام کرد و به Netflix ، Peacock و Paramount+ به عنوان آخرین سرویس های پخش بالا در جریان افزایش قیمت ها پیوست.
هولو و دیزنی هر دو روز چهارشنبه قیمت ماهانه خود را افزایش دادند.
خدمات سئو سایت
این شرکت گفت: Nurphoto از طریق Getty Images حقایق کلیدی قیمت برنامه حق بیمه بدون تبلیغ دیزنی+از 10.99 دلار در هر ماه به 13.99 دلار از 12 اکتبر برای مشتریان در ایالات متحده افزایش می یابد.
Hulu ، که متعلق به دیزنی است ، قیمت های خود را از 14.99 دلار در هر ماه به 17.99 دلار در ماه برای ردیف تبلیغاتی خود افزایش می دهد-یک پرش 20 ٪ ، اگرچه دیزنی گفت که این قیمت ماهانه لایه های استاندارد Hulu (با تبلیغات را حفظ می کند. ) با قیمت 7.99 دلار یا 9.99 دلار برای بسته نرم افزاری با دیزنی+یا 19.99 دلار برای بسته نرم افزاری بدون تبلیغ.
قیمت های جدید دیزنی کمتر از یک ماه پس از پخش غول پیکر Spotify برنامه پخش حق بیمه رایگان خود را با 1 دلار در هر ماه ، به 10.99 دلار افزایش داد و به آمازون موسیقی پیوست ، که برنامه شخصی خود را برای گوش دادن نامحدود به 10.99 دلار در اوایل سال جاری و موسیقی یوتیوب افزایش داد. که قیمت ماهانه خود را برای برنامه موسیقی فردی خود به 10.99 دلار در ماه گذشته افزایش داد.
در دنیای مشاهده جریان ، Netflix همچنین ماه گذشته قیمت اشتراک خود را تغییر داد و برنامه کم هزینه و بدون تبلیغ خود را برای مشتریان جدید ایالات متحده پرتاب کرد و مشتریان را به یک برنامه "استاندارد" بدون تبلیغ 15.49 دلار ، یک آگهی 19.99 دلار بدون آگهی هدایت کرد. برنامه حق بیمه برای حداکثر چهار جریان همزمان یا یک برنامه تبلیغاتی کم هزینه با قیمت 6.99 دلار.
پلت فرم پخش طاووس NBCuniversal همچنین قیمت برنامه حق بیمه خود را از 4.99 دلار به 5.99 دلار در هر ماه افزایش داد و برنامه حق بیمه خود (بدون تبلیغ) را از 9.99 دلار در هر ماه به 11.99 دلار افزایش داد ، در حالی که حداکثر برادران وارنر Discovery – HBO Max با Discovery+‘، بازسازی شد. ردیف بدون آگهی آن در اوایل سال جاری از 14.99 دلار به 15.99 دلار ، و Paramount+ از آن پرید 9.99 دلار تا 11.99 دلار در هر ماه.
TangentDisney همچنین اعلام کرد که از اول نوامبر برنامه پشتیبانی از تبلیغات را برای مشتریان در اروپا و کانادا آغاز خواهد کرد. سهام دیزنی در معاملات روز چهارشنبه بیش از 3 ٪ در معاملات روز چهارشنبه ، به بیش از 87 دلار افزایش یافت ، پس از کاهش نزدیک به 1 ٪ در روز بشر
پس زمینه اصلی افزایش قیمت هولو ، که در سال 2007 ایجاد شد ، کمتر از یک سال پس از جدیدترین قیمت آن ، هنگامی که قیمت ردیف بدون آگهی خود را از 12.99 دلار به 14.99 دلار افزایش داد و ردیف تبلیغاتی آن از 6.99 دلار به 7.99 دلار افزایش یافت. بشر
افزایش قیمت بیشتر Readingstreaming: Spotify هزینه حق بیمه را افزایش می دهد – به Netflix ، Peacock و موارد دیگر (Forbes)
Netflix Scraps ارزانترین برنامه بدون تبلیغ در میان جنگ های جریان-در اینجا نحوه جمع شدن با Hulu ، Max ، Disney+ (Forbes) است
یک نکته مطمئن برای من ارسال کنید. برایان بوشاردبریان بوشارد یک خبرنگار اخبار در حال شکستن بوستون در تیم خبری Forbes است که پول ورزشی ، سیاست ایالات متحده ، سیاست خارجی و پرونده های حقوقی مداوم رئیس جمهور دونالد ترامپ را پوشش می دهد. وی قبل از پیوستن به فوربس ، محیط زیست ، دولت محلی و هنر را برای Nantucket Inquirer و Mirror و Nantucket امروز پوشانده بود و قبلاً ورزش و سیاست را در "رادیو بوستون" و "فقط یک بازی" WBUR پوشش می داد. برایان فارغ التحصیل دانشگاه ماساچوست ، امرسست است که دارای مدرک علوم سیاسی است. برای وی به آدرس bbushard@forbes.com ایمیل ارسال کنید ">

farhangikhabari

توسط farhangikhabari