به گزارش خبرگزاری تسنیم کتاب «دانش‌آموزان، فضای مجازی و بایسته‌های ارتقا سواد رسانه‌ای» نوشته شده توسط مهدی محمدی به رشته تحریر آمد و توسط انتشارات حوزه مشق چاپ رسید.

کتاب «دانش‌آموزان، فضای مجازی و بایسته‌های ارتقا سواد رسانه‌ای» نگاهی متفاوت به یکی از پدیده‌های مهم در حوزه رسانه‌ داشته و میزان استفاده دانش‌آموزان از رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی را از گذرگاه علم سواد رسانه‌ای مورد بررسی قرار داده است.

این کتاب ناظر بر پژوهشی است که در دوره فراگیری پاندمی کرونا درباره نحوه حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی با تاکید بر نقش سواد رسانه‌ای بر کیفیت این حضور انجام شده است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده با پژوهش درباره نحوه و ماهیت حضور نوجوانان در فضای مجازی پیشنهاداتی کاربردی برای والدین و پژوهشگران ارایه کند.

انتهای پیام/

source