آپدیت جدید برای محصول آتی مدیران خودرو با برند اکستریم – فرهنگی خبری

اکسید، برند لوکس‌ساز چری، به تازگی اولین آپدیت OTA را برای سیستم های نرم‌افزاری لانیو که در برخی بازارها، با نام VX نیز شناخته می‌شود، ارائه کرد. این آپدیت که بصورت اینترنتی و بدون نیاز به حضور در نمایندگی بر روی سیستم های نرم‌افزاری اکسید لانیو انجام می‌شود، کاربری هایی را به خودرو، اضافه کرده و برخی کاربری دیگر را نیز، به‌روز کرده. برای مثال، رابط کاربری CarPlay برای اتصال بی‌سیم گوشی‌های هوشمند اندرویدی به خودرو اضافه شده که قابلیت Mirror کردن صفحه گوشی در نمایشگر اصلی داشبورد را دارد و در نتیجه اضافه شدن کاربری به سیستم اطلاعات و سرگرمی، می‌توان از فرامین صوتی Siri برای فعال سازی و یا کنترل عملگرهایی نظیر نویگیشن، برقراری یا قطع تماس، ارسال پیامک و … استفاده کرد.

اکستریم VX / اکسید لانیو ۲۰۲۴ - The All-New 2024 Exeed VX SUV

در کنار رابط کاربری وایرلس برای گوشی های اندرویدی، به‌روز رسانی جدید سیستم های نرم‌افزاری اکسید لانیو باعث شده تا مصرف انرژی نیز کاهش یابد. در ضمن، گرافیک نمایشگرها نیز تغییر یافته و حال، حالت بدون مرز را در گرافیک سه نمایشگر جانمایی شده در دل پانل شیشه‌ای سیاه داشبورد شاهد هستیم. این مورد، کمک می‌کند تا پانل شیشه‌ای سیاه مذکور، همچون یک نمایشگر یکپارچه و بزرگ جلوه کند. همچنین باید به اضافه شدن یک منو کره‌کره‌ای جدید به نمایشگر مرکزی مختص سیستم اطلاعات و سرگرمی اشاره کرد که با آن، کاربر می‌تواند عملگرهای مد نظر خود را سفارشی‌سازی کند.

اکستریم VX / اکسید لانیو ۲۰۲۴ - The All-New 2024 Exeed VX SUV

لازم به ذکر است این آپدیت برای مدل های فعلی و پیشین اکسید لانیو نیز عرضه شده و در قالب آن، رابط کاربری HiCar که مختص گوشی‌های هوآوی است نیز با موارد اشاره شده برای گوشی‌های اندرویدی، مورد به‌روز رسانی قرار گرفته.

اکسید لانیو یکی از خودروهایی است که قرار است توسط مدیران خودرو، تحت برند جدید و اختصاصی این شرکت یعنی اکستریم (با نام XTRIM VX) در کشورمان عرضه شود.

انتهای پیام

source

توسط